خبرهای داغ:
در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت:
در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از رزمنده هشت سال دفاع مقدس سید نقی احمدی طارمی در روستای سنگان علیا دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۴۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، محسن شعبانی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه دیدار از رزمنده هشت سال دفاع مقدس سید نقی احمدی طارمی در روستای سنگان علیا از توابع طارم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یک دفاع حماسه ساز و جاویدان بود که زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن دوران یک امر مهم و ضروری است و باید آن را به نسل جدید انتقال داد.

وی خاطر نشان کرد: هدف از این برگزاری این دیدارها و برنامه های هفته دفاع مقدس در هرسال، زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت و ایثارگری آن دوران مقدس است، که از افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.

شعبانی افزود: رزمندگان و شهیدان اسوه دلاورمردی ها و ایثار هستند که همواره و جانانه در مقابل تهاجم دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و در حال حاضر پس از گذشت سال‌ها، زائرین در قالب راهیان نور با ایثار و از خودگذشتگی شهیدان آشنا می‌شوند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: جایگاه کنونی نظام اسلامی مدیون ارز‌ش‌های خلق شده توسط شهداست و اکنون رسالت ملت حراست از آن ارزش‌هاست که استمرار سرافرازی کشور را تضمین می‌کند.

وی در خاتمه عنوان کرد: شهداء، ایثارگران و فرماندهان دفاع مقدس همه ویژه بودند وهرآنچه را که بدست آوردیم مدیون دفاع مقدس  و ثمره خون شهداء است و امروز نتیجه دفاع مقدس خیزش اسلامی در سرتاسر جهان به ثمر نشسته است وموجب بیداری مردم منطقه شده است که همه ما باید قدر دان و شکرگذار باشیم .

گفتنی است: در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یابود به این رزمنده عزیز اهداء شد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها