خبرهای داغ:
مسئول طرح و برنامه ریزی سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر موضوع فرهنگ به عنوان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری احساس تکلیف می کند.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۳۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول طرح و برنامه ریزی سپاه شهداء آذربایجان غربی در راس هئیتی از خانواده شهید محمد علی قمرلو دیدار کرد.

سرهنگ یاور صفرپور در این دیدار با تشکر از خانواده شهید قمرلو اظهار داشت: این دیدار از طرف سردار خرم، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت هفته دفاع مقدس به منظور تجلیل و تقدیر از خانواده ها شهدا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز جامعه حاصل خون شهدا است، افزود: اگر امروزی در جهان حرفی برای گفتن به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی است.

مسئول طرح و برنامه ریزی سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به نقش مادران شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: ثواب و پاداش کار مادر شهیدان کمتر از شهادت نیست.

سرهنگ صفرپور ادامه داد: عزت، افتخار و برکات امروز جامعه به ویژه در بعد امنیت مرهون خون شهدای گرانقدر هشت سال دوران دفاع مقدس است.

وی پایداری نظام اسلامی را به برکت پایداری و ایستادگی خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان عنوان کرد و افزود: باید با درک درست از سیره شهدا، راه پرفروغ ستارگان دوران دفاع مقدس ادامه یابد.

گفتنی است، در این دیدار فرزند شهید قمرلو خواستار افزایش برنامه های فرهنگی سپاه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان شد و افزود: باید برنامه های تاثیرگذاری در این زمینه برگزار شود.

فرزند شهیدقمرلو گفت: برنامه هایی که دارای بار فرهنگی بالا است، جوانان و جامعه را از توطئه های دشمنان در حوزه جنگ نرم مصون می کند.

مسئول طرح و برنامه ریزی سپاه شهداء آذربایجان غربی نیز در پاسخ به خواسته فرزند شهید قمرلو گفت: در خصوص فرهنگ، اقدامات مطلوبی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده است و این موضوع به عنوان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری مورد توجه این نهاد بوده و در این زمینه احساس تکلیف می کند.

گفتنی است، شهید پاسدار قمرلو در تاریخ 26 آذرماه سال 58 در حال گشت زنی در ارومیه به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات