محفل شعر و ادبیات دفاع مقدس در کنگان برگزار شد

بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم محفل شعروادبیات به همت بسیج هنرمندان وفرهنگ وارشاد اسلامی با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله کنگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۱۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کنگان گفت:ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در زندگی خود مدیون آدم هائی هستیم که جانفشانی کردند و در کمال اخلاص و فقط بخاطر خدا در طول هشت سال دفاع مقدس این امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند .

میرشکاری خطاب به شاعران گفت:بنابراین حالا که خداوند این ذوق، ذائقه و هنر را به شما شاعران عزیز ارزانی داشته، شایسته است که در بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان قدم برداشته و از این طریق ذکات هنر خویش را پرداخت نمائید.

وی ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه ماندگار در تمام زمینه‌ها بوده و برگزاری همایش‌های مرتبط با این دوران یک نوع قدردانی از شهدا، جانبازان و رزمندگان است.

میرشکاری افزود: در دفاع مقدس ارزش‌های دینی و ملی مهمی به نمایش گذاشته شد که برگزاری برنامه‌ها و همایش‌هایی با محوریت دفاع مقدس می‌تواند زمینه آشنایی هرچه بیشتر نسل نوجوان و جوان با این ارزش‌ها را فراهم کند.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان کنگان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان مراسم شب شعر و خاطره‌گویی ویژه این هفته در شهرستان برگزارشد.

حسین نوابی اضافه کرد: مراسم شعروادبیات دفاع مقدس که با همکاری اداره فرهنگ وارشاد وکانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد با استقبال مطلوب از سوی شاعران روبه‌رو شد.

در ادامه این مراسم تعدادی از شاعران و ترانه سرایان حاضر در جلسه اقدام به خواندن اشعار خویش با موضوع دفاع مقدس برای حاضرین نمودند که مورد استقبال حاضرین درجلسه قرارگرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار