خبرهای داغ:
شهردار جهرم گفت: انجام 60 هزار مترمربع آسفالت به ضخامت پنج سانتی‌متر با اعتبار 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در ورودی شهر جهرم در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۸۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از جهرم، سیاوش قزلی در یک نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای روکش آسفالت بلوار ورودی شهر جهرم اظهار داشت: با توجه به نامناسب بودن ورودی این شهر در بلوار رهبری، پس از چند ماه پیگیری اعضای شورای شهر و شهرداری طی مکاتبه‌ای با نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی درخواست همکاری در مورد روکش آسفالت این بلوار را کردیم که با حمایت و پیگیری وی از طرف وزارت راه و شهرسازی از طریق معاونت راه‌های روستایی و سازمان راهداری، مبلغی خارج از بودجه متعارف استانی در اختیار اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار بیش از 60 هزار مترمربع آسفالت به ضخامت پنج سانتی‌متر با اعتبار 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی این پروژه در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: تشریفات مناقصه آسفالت با یک‌میلیارد تومان برای بلوارهای نخلستان، سپاه، هجرت شمالی، معلم، انتهای بلوار امام خمینی و بخشی از بلوار مصطفی خمینی در شهرداری جهرم در حال اجرا است.

شهردار جهرم در پایان با اشاره به حجم بالای آسفالت در معابر شهری این شهر گفت: بی‌شک این حجم از آسفالت در سطح جهرم بی‌سابقه بوده و این کار گامی موثر در تغییر چهره شهر است.

وی ادامه داد: اجرای مناسب موزائیک‌کاری پیاده‌روهای این شهر مکمل آسفالت معابر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها