خبرهای داغ:
عصر امروز با حضور مسئولان شهرستانی نمایشگاه عرضه توانمندی بانوان اقلید به مناسبت هفته دفاع مقدس با 16 غرفه در حسینیه بازار این شهر گشایش یافت.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۸۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از اقلید،  نمایشگاه عرضه توانمندی بانوان این شهرستان در 16 غرفه با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان آبفای شهری، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و سایر مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و به مدت چهار روز با ارائه محصولات هنری، کشاورزی، دستی و... بانوان اقلید در حسینیه بازار این شهر برپاست.

مشاور فرماندار اقلید در امور بانوان در حاشیه افتتاح نمایشگاه عرضه توانمندی بانوان این شهرستان با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه در شناسایی بانوان توانمند در عرصه هنر و مشاغل خانگی اظهار داشت: این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای ارائه محصولات و توانمندی آنان در زمینه‌های مختلف صنایع‌دستی و دیگر مشاغل خانگی است.

سمیه صالحی عنوان داشت: فرمانداری، دادگستری، دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج دانشجویی، کتابخانه عمومی، بسیج خواهران حوزه نرجس خاتون، آموزشکده فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید از متصدیان اجرایی این نمایشگاه‌ هستند.

به گزارش فارس، غرفه کتاب کودک کتابخانه عمومی با ارائه 2 هزار و 500 جلد کتاب در 50 عنوان و 1500 جلد کتاب با موضوع امامت و ولایت و دفاع مقدس توسط دانشگاه آزاد اسلامی، غرفه جوانه‌های صالحین با ارائه هنرهای دستی متنوع ازجمله گل‌سازی، چرم‌دوزی، بافتنی، روزنامه دیواری با موضوع ماهواره، مساجد، دفاع مقدس، دهه امامت و کرامت و... از حوزه نرجس خاتون، تزیینات منزل، سبزی‌ها، ترشیجات خانگی، میوه‌آرایی، بافتنی و عروسک قلاب و میل، کیف چرم، خیاطی از فنی و حرفه‌ای، غرفه محصولات کشاورزی توسط جهاد کشاورزی، غرفه چرم‌دوزی، مرصع، بافتنی، گونی‌بافی، معرق و... از بنیاد شهید، غرفه مشاوره دادگستری، غرفه هم‌جوشی شیشه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و غرفه صنایع‌دستی بسیج دانشجویی اقلید از بخش‌های متنوع این نمایشگاه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها