خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از پرداخت بیش از 12 میلیارد ریال وام اشتغال و خودکفایی مددجویان زیرپوشش این نهاد در این شهرستان در شش‌ماهه نخست سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۸۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لارستان؛ هوشنگ دلاور در جلسه کمیته اشتغال این نهاد اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان از کارهای اساسی امداد است و در این راستا، پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی، زمینه را برای نیل به این هدف فراهم می‌کند.

وی بابیان اینکه با هدف کمک به اشتغال پایدار اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مددجویان و پرداخت تسهیلات به آن‌ها شده است، افزود: پرداخت تسهیلات به مددجویان در قالب کارانگیزی، مشاغل خانگی (توان‌افزایی) و خوداشتغالی بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان تصریح کرد: در سال جاری 81 مورد وام در قالب طرح‌های مختلف و به ارزش 12 میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده که برای فراگرفتن مددجویان، آموزش‌های لازم زیر نظر مرکز فنی و حرفه‌ای لارستان با هزینه‌ای بالغ‌بر 49 میلیون ریال بابت آموزش انجام ‌شده است.

این مسئول اضافه کرد: طرح‌های اجراشده در زمینه‌های کشاورزی و باغداری، دام‌پروری، خدمات، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی، خدمات و سایر حرفه‌ها بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها