کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان بافق برگزار کرد:

همایش توجیهی اقتصاد مقاومتی با موضوع بهینه سازی مصرف آب

همایش توجیهی اقتصاد مقاومتی با موضوع بهینه سازی مصرف آب توسط کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان برگزار گردید .
کد خبر: ۸۵۷۴۴۷۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: همایش توجیهی اقتصاد مقاومتی با موضوع بهینه سازی مصرف آب توسط کانون بسیج مهندسین کشاورزی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، کارشناس جهاد سازندگی استان، فرماندهان و بسیجیان مهندسین کشاورزی شهرستان برگزار گردید .

در ابتدا سرهنگ جمالی اعیاد قربان، غدیر و همچنین هفته دفاع مقدس که یادآور دلیرمردی ها و جان فشانی های رزمندگان عزیز اسلام در هشت سال دفاع مقدس می باشد را تبریک گفت و فاجعه اسفناک و دردناک سرزمین امن اللهی را خدمت آقا امام زمان و رهبرمعظم انقلاب و همچنین خدمت تمام مسلمانان به ویژه خانواده های داغدار آن عزیزان پرکشیده تسلیت گفت.

در ادامه رشیدیان "مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی " در رابطه با برگزاری این مراسم گفت: همایش توجیهی اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته دفاع مقدس با هدف علمی کردن بخش کشاورزی تشکیل گردید و با توجه به اینکه شهرستان در منطقه ای کاملا کویری واقع شده این همایش با محدودیت بهره برداری بهینه از آب برگزار شده است.

در پایان دهقانی " کارشناس جهاد سازندگی استان" با نمایش کلیپی با همین موضوع راههای بهینه کردن و مصرف درست آب در بحث کشاورزی را به حاضرین در جلسه آموزش داد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار