حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد، گفت: امام خمینی(ره) سال ها قبل نسبت به رفتارهای آل سعود هشدار داده بودند. امام راحل(ره) فرموده بودند این ها «خائن حرمین» هستند، این ها جاسوس آمریکا، انگلیس و استکبار هستند.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۷۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مسئول هیات انصار ولایت دارالعباده یزد در گفتگو با عصر فرهنگ با اشاره به وقایع اخیر علی الخصوص حادثه منا گفت: حوادث اخیر و ماجرای شهادت تعداد زیادی از زائران بیت الله الحرام در منا را از زوایای بسیاری می توان مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و در مورد آن صحبت کرد.

حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد اظهار کرد: مهمترین موردی که باید به آن توجه داشت، این است که امام خمینی(ره) سال ها قبل نسبت به رفتارهای آل سعود هشدار داده بودند. امام راحل(ره) فرموده بودند این ها «خائن حرمین» هستند، این ها جاسوس آمریکا، انگلیس و استکبار هستند.
مهدوی نژاد ادامه داد: امام(ره) هشدار داده بودند که آل سعود مجموعه ای است که توسط استکبار به وجود آمده و سایه اش بر سر اسلام و مسلمین سنگینی می کند. همان زمان امام به امت اسلامی و سردمداران کشورهای اسلامی هشدار داده بودند که آل سعود همان کاری را انجام می دهد و همان صربه ای را به اسلام می زند که آمریکا و استکبار جهانی انجام می دهند.
وی با اشاره به آیه شریفه« يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَجِيبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُم لِمَا يُحْيِيكُمْ» بیان داشت: خداوند در قرآن می فرماید:«
اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد، چون خدا و پيامبر، شما را به چيزى فرا خواندند كه به شما حيات مى‏بخشد، آنان را اجابت كنيد.» ندای آسمانی حضرت امام هم در همین راستا و برای احیای امت اسلامی و کم کردن سایه شوم آل سعود از امم اسلامی بود. ولی متاسفانه حاکمان کشورهای اسلامی و مسلمین این ندای آسمانی را اجابت نکردند. امروز هر اتفاقی که برای زائران سرزمین وحی می افتد و یا به طور کلی انحرافات وهابیت در دین اسلام و در مناسک حج همه ثمره همین کوتاهی مسلمین است.
حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به فریضه برائت از مشرکین تاکید کرد: یکی از ظرفیت های عظیمی که متاسفانه با حاکمیت آل سعود بر سرزمین وحی بدان پرداخته نمی شود برائت از مشرکین است. در حالی که حتی خداوند با نزول سوره برائتاز مشرکین برائت جسته است، تنها کشوری که درحال حاضر مراسم برائت از مشرکین را برگزار می کند کشور جمهوری اسلامی ایران است. هر چند سایر ملت ها هم به ایرانیان می پیوندند ولی عدم همکاری و همراهی دولت ها و فشارهای آل سعود باعث شده تا این مراسم آن طور که باید و شاید برگزار نشود. شاید اگر مراسم برائت از مشرکین با شکوه برگزار می شد شاهد این جنایات و دست اندازی ها به امت اسلامی از سوی استکبار جهانی نبودیم.
مسئول هیات انصار ولایت دارالعباده یزد بیان داشت: آل سعود یکی از سیئات امت اسلامی است و تا زمانی که مسلمین دست به دست هم ندهند و برای نابودی آن کاری انجام ندهند به اسلام و امت اسلام آسیب می زند. آل سعود عامل آمریکا است و در وقایع اخیر نیز دست آمریکا از آستین آل سعود بیرون آمد.
مهدوی نژاد تصریح کرد: کسانی که تحولات عربستان را دنبال می کنند، می دانند که اکنون یک بازی قدرت در عربستان در جریان است. آمریکا برای اینکه همراهان خود را بر سر کار بیاورد دست به چنین اقداماتی می زند. زیرا آمریکا قصد دارد تا معادله قدرت را بر هم بزند و با نمایان کردن بی کفایتی سردمداران فعلی آل سعود کسان دیگری که مد نظر دارد سر جای آن ها بنشاند.
وی در پایان با ابراز همدردی با خانواده قربانیان فاجعه منا اظهار داشت: انشاالله با مدد خداوند و به حق خون های به ناحق ریخته شده زائران حرم امن الهی هر چه زودتر پرونده جنایات آل سعود و آمریکای جنایتکار بسته شود.

 

ارسال نظرات