خبرهای داغ:
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک قم:
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک قم گفت: جایگاه کنونی نظام اسلامی مدیون ارز‌ش‌های خلق شده توسط شهداست و اکنون رسالت ملت حراست از آن ارزش‌هاست که استمرار سرافرازی کشور را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۴۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸

حجت‌الاسلام محمد نارویی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ یاد یاران در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، برگزاری نمایشگاه هفته دفاعف مقدس را بهانه‌ای برای معرفی دستاوردهای نظامی، علمی و فرهنگی نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: کیفیت مطلوب نمایشگاه بزرگ یاد یاران نشان از اهتمام مسئولان سپاه استان در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.

وی بر لزوم آشنایی نسل جوان انقلاب با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تاکید کردو افزود: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی نقش موثری در رسیدن به این هدف خواهد داشت به همین علت مسئولان مختلف اجرایی استان باید در این امر مشارکت مناسبی داشته باشند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک قم خاطرنشان کرد: جایگاه کنونی نظام اسلامی مدیون ارز‌ش‌های خلق شده توسط شهداست و اکنون رسالت ملت حراست از آن ارزش‌هاست که استمرار سرافرازی کشور را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها در هفته دفاع مقدس از نفوذ فرهنگی دشمن جلوگیری می‌کند عنوان کرد: شهدایی که از مادیات دنیای گذر و به سمت خواسته‌های معنوی خود حرکت کردند الگو مناسبی برای جوانان و نوجوان جامعه اسلامی هستند.


ارسال نظرات