خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در نشست صمیمی با سربازان، سعی و تلاش برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی را توفیقی دانست که در این مقطع از زندگی نصیب سربازان شده است.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۴۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه یک روز از سال به نام سرباز نامگذاری شود، ستاد کل روز دوم هفته دفاع مقدس را به عنوان روز سرباز نامگذاری کرده است؛ سردار علی نصیری با گرامیداشت روز سرباز، در جمع نیروهای وظیفه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، خاطر نشان کرد: لباس سربازی هویت ماست و باید تلاش کنیم علاوه بر حراست از مرزها، رفتار ما الگو و زبانزد مردم باشد.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان، اظهار داشت: بخشی از ماموریت سپاه نیز مقابله با شیبه خون های فرهنگی دشمن است و اجرای برنامه های فرهنگی و نشست های مختلف روشنگری در سطح جامعه نیز در این راستا انجام می شود.

سردار نصیری در ادامه این نشست به پرسش های سربازان در ارتباط با مسائل مختلف مبتلابه آنان پاسخ گفت.

گفتنی است که تمامی برنامه های این مراسم از جمله قرائت آیاتی از کلام الله مجید، خواندن سرود حماسی، مجری و سایر برنامه ها توسط خود سربازان اجرا شد؛ همچنین ضمن برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به تعدادی از سربازان، یک روز مرخصی تشویقی نیز به مناسبت روز سرباز به همه سربازان اعطا شد.          

 

  

  

ارسال نظرات