خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از اجرای نمایش «مردان سرزمین من» در حاشیه نمایشگاه یاد یاران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۳۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رسول موسوی نژادیان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های شهرداری در نمایشگاه یاد یاران گفت: سازمان فرهنگی و هنری با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که ماه‌ها قبل داشت تمهیداتی را اندیشیده تا با توجه به ظرفیت‌های ملی و استانی در نمایشگاه یاد یاران که ویژه دفاع مقدس برگزار شده و خارج از آن اقداماتی را انجام دهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از اجرای نمایش تلفیقی «مردان سرزمین من» خبر داد و خاطرنشان کرد: با استفاده از قابلیت‌های نور، صدا، افکت و ظرفیت هنرمندان و اساتیدی که در اجرای این برنامه به کارگیری خواهند شد، این نمایش اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایش از زمان جاهلیت قبل از اسلام تا دستاو‌ردهای انقلاب و شهدای هسته‌ای را به تصویر می‌کشد، عنوان داشت: این برنامه به دلیل جذابیت و ویژگی‌ها و هزینه‌هایی که دارد بیش از دو استان نتوانستند آن را اجرا کنند.

موسوی‌نژادیان به اجرای این نمایش در تهران و اصفهان اشاره کرد و افزود: نمایش مردان سرزمین من در قم نیز نخستین بار به اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: این برنامه از همه نظر مخاطبین خود را درگیر بحث می‌کند و به صورت خاص به موضوع واقعه غدیر می‌پردازد و البته بیشتر زمان اجرای برنامه مربوط به دفاع مقدس بوده و صحنه‌های واقعی را به تصویر می‌کشد.

وی به محل اجرای این برنامه اشاره و تصریح کرد: به دلیل استقبال مردم از نمایشگاه یاد یاران و اینکه نمی خواستیم برنامه خارج از نمایشگاه باشد، این نمایش در سوله‌ای جنب نمایشگاه برگزار می‌شود.

موسوی نژادیان اضافه گفت: زمان پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه بین یک ساعت و 45 دقیقه تا دو ساعت است و مقرر شده نمایش قبل از اجرای رزمایش به اتمام برسد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم یادآور شد: 10 شب این نمایش اجرا می‌شود و اجرای آن تا 12 مهر ماه ادامه خواهد داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها