آموزش و پرورش با برنامه ريزي، برگزاري كلاس هاي آموزش همگاني براي دانش آموزان باعث دوري از ناهنجاري ها و معضلات اجتماعي مي شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۲۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان ماهنشان در ديدار با رئيس اداره آموزش و پرورش اين شهرستان ضمن اشاره به تهاجم فرهنگي و اهدافي كه دشمن در بين نسل جوان ما دنبال مي كند گفت: در اين ميان يکي از راهکارهاي علمي و عملي که مي تواند منجر به ارتقاء امنيت اجتماعي و کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه شود بحث ايجاد فرهنگ سازي و مشارکت مردمي از طريق آموزش همگاني پليس است.
سرهنگ "حميد رضا قديمي" افزود: آموزش نه يک نهاد است و نه يک دوره، بلکه آموزش مجموعه فعاليت هايي است که در خدمت پرورش قرار مي گيرد و نيروي انتظامي در تلاش است تا با اجراي دوره هاي آموزش همگاني در مدارس،  پيشگيري از ناهنجاري هاي اجتماعي را در جامعه نهادينه کند.
قديمي در پايان از رياست آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان خواست تا با برنامه ريزي هاي لازم در راستاي همکاري و مشارکت بيشتر ميان دو ارگان و با برگزاري كلاس هاي آموزشي هم در بين دانش آموزان و هم در بين اولياء و با همت و تلاش مضاعف کارشناسان، در راستاي کاهش آسيب ها و معضلات اجتماعي تلاش شود.

ارسال نظرات