خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

هدف دشمن از جنگ تحمیلی انحراف انقلاب اسلامی ایران بود

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هدف دشمن از جنگ علیه ایران انحراف انقلاب اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۲۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
هدف دشمن از جنگ علیه ایران انحراف انقلاب اسلامی ایران بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع رزمندگان تیپ 32 انصار الحسین(ع) استان همدان در حسینیه حضرت الزهرا(س) در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با تسلیت حادثه دلخراش منا از آماده‌سازی گردان‌های یگان در اجرای برنامه های محوله به ویژه بازخوانی عملیات کربلای 4 و مأموریت‌های سپاه تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار داشت: هدف دشمن از جنگ علیه ایران انحراف انقلاب اسلامی بود که در مرحله اول جنگ پیشروی با عراقی ها بود و دشمن توانست با چندین لشکر مکانیزه زمینی و هوایی شهر های مرزی ما را تهدیدو به ویژه آبادان را محاصره کند اما نتوانست این شهر استراتژیکی را تصرف کند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: مرحله دوم جنگ تحمیلی دفاع همه جانبه و آمادگی رزمندگان اسلام و ملت غیور ایران بود که نسبت به اوایل جنگ توانست حملات مکرر و تک‌هایی به دشمن داشته باشد.

وی ادامه داد: قدرت‌سنجی دشمن توسط نیروهای مختلفی چون سپاه، ارتش، جهاد سازندگی و... جزئی از برنامه‌های مرحله دوم جنگ بود.

مجیدی ابراز داشت: در این مرحله 14 قطعنامه در زمینه جنگ ایران و عراق صادر شد که مهمترین آن قطعنامه 598 بود.

وی مرحله سوم جنگ تحمیلی را بعد از عملیات بیت المقدس عنوان کرد و گفت: در این مرحله رزمندگان سرافراز ایران اسلامی دشمن متجاوز را تا مرزهای بین‌المللی عقب راندند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس توانستند از عزت ایران اسلامی دفاع کنند و حقانیت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند واینکه با دست خالی می‌شود در مقابل استکبار جهانی ایستاد و مقابله کرد.

وی در ادامه مراسم به نقش رزمندگان لشگر32انصارالحسین(ع) در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: نقش رزمندگان استان همدان همچون نگینی درخشان در نقشه زیبای کشور اسلامی و در صفحات تاریخ عمیق این سرزمین با اهدای 8 هزار شهید می‌درخشد.

مجیدی اضافه کرد: رزمندگان استان همدان حقانیت و بزرگی مردم این دیار را به اثبات رسانده‌اند و جای جای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از اشنویه، پیرانشهر، سردشت، بانه، مریوان، پاوه، قصرشیرین، سرپل ذهاب، سومار، مهران، جزایرمجنون، کوشک، شلمچه و خرمشهر یا فاو هیچ‌گاه دلاوری‌های لشگر32انصارالحسین(ع) را به نسیان نخواهد برد.

وی با اشاره به بازسازی عملیات کربلای 4 در باغ موزه همدان طی هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امید است با برپایی نمایش رزمی این عملیات گوشه‌ای از آن حماسه بی‌بدیل دفاع مقدس را به تصویر بکشیم، گرچه به خوبی واقف هستیم که این نمایش قطره‌ای از دریای حماسه‌های رزمی و پشتیبانی مردم استان به ویژه رزمندگان تیپ32 انصارالحسین(ع) است.

در پایان این مراسم از سربازان نمونه در امر ترویج نماز تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات