خبرهای داغ:
مدیر دبیرستان پسرانه ابن سینا آموزش وپرورش ناحیه 2 همدان تأکید کرد

ضرورت انتقال ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده

مدیر دبیرستان پسرانه ابن سینا آموزش وپرورش ناحیه 2 همدان با تأکید بر ضرورت انتقال ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده گفت: دانش‌آموختگان امروز، آینده سازان فردای جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۲۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ربیع جلالوند در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالروز بازگشایی مدارس در دبیرستان پسرانه ابن‌سینا همدان برگزار شد، اظهار کرد: در پروژه مهر امسال آموزش وپرورش اقدامات خوبی در راستای غنی بخشیدن به تحصیل و تهذیب دانش‌آموزان انجام داده است.

وی با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: نوجوانان و جوانان باید به گونه‌ای خود را بسازند که دیگران را مانند پروانه‌ای به دور خود جمع کنند.

مدیر دبیرستان پسرانه ابن سینا اضافه کرد: خاطرات دوران دفاع مقدس باید در کتاب‌های درسی گنجانده شود تا دانش‌آموزان بدانند که چه راهی را در پیش دارند و چگونه به اینجا رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموختگان امروز، آینده سازان فردای جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان کرد: دوران نوجوانی وجوانی بهترین دوران برای علم اندوزی است.

در سال تحصیلی 95-94 یکی از اقدامات صورت گرفته در سطح دبیرستان پسرانه ابن سینای همدان نامگذاری کلاس‌های درس به نام شهدا بوده است.

جلالوند خاطرنشان کرد: حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، دعوت از راویان مجرب برای برنامه‌های دفاع مقدس و برگزاری اردوی دانش‌آموزی راهیان نور از برنامه های دبیرستان ابن سینا برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار