خبرهای داغ:
فرماند بسیج دانش‌آموزی جوکار گفت: سه عنصر ایمان، رهبری و ملت همواره در طول انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و امروز کار بزرگی در جمهوری اسلامی انجام داده‌ و رمز پیروزی آن است.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۱۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر مراسم جشن غنچه‌ها، شکوفه‌ها و روز جوانه‌ها همزمان با فرا رسیدن ماه مهر و مقارن با هفته دفاع مقدس در جوکار برگزار شد.

این مراسم با حضور فرمانده مقاومت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان جوکار، سرپرست آموزش و پرورش منطقه، امام جمعه شهر ازندریان، بخشدار جوکار، اعضاء انجمن اولیا و مربیان دانش آموزان برگزار شد.

فرماند بسیج دانش‌آموزی جوکار در این مراسم بیان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با بهار تعلیم و تربیت رابطه علم و ایمان را به ذهن متبادر می‌سازد.

فراهانی خاطرنشان کرد: علم و دانش توأم با ایمان انسان را به تکامل می‌رساند و همان گونه که علم به جنگ دیو جهل و نادانی می‌رود ایمان نیز در دفاع مقدس زورگویان و استعمارگران را در جبهه‌های حق علیه باطل شکست داد.

وی تاکید کرد: سه عنصر ایمان، رهبری و ملت همواره در طول انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و امروز کار بزرگی در جمهوری اسلامی انجام داده و رمز پیروزی آن است.

فرماند بسیج دانش‌آموزی جوکار بیان داشت: آرامش امروز مدیون ایثارگری ایثارگران، جانبازان و شهداست و اگر ایران در غرب آسیا و شمال اروپا و حتی در جهان مطرح است به دلیل رشادت‌های شهداست.

ارسال نظرات