فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر شهرستان بوشهر، گفت: خواهران ما امروز با حفظ حجاب و عفت خود می توانند در سنگرهای تعلیم و تربیت و در سطح جامعه بعنوان یک زن نمونه نقش ایفا کنند.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۱۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ذفرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر شهرستان بوشهر، صبح امروز درحاشیه یادواره شهدای زن شهرستان بوشهر در گفت گو با خبرنگار بسیج با بیان ترفندهایی از توطئه‌ها و اهداف مرموز دشمنان اسلام یادآور شد: خواهران ما امروز با حفظ حجاب و عفت خود می توانند در سنگرهای تعلیم و تربیت و در سطح جامعه بعنوان یک زن نمونه نقش ایفا کنند.
آرزو شبل‌الحکما بوشهری افزود: زنان ایران اسلامی نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در هشت سال داشته‌اند، اما متاسفانه نقش آنها در عرصه‌های مختلف نظام به خوبی انتقال داده نشده است.

بوشهری با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس حکایت‌های فراموش‌نشدنی از شجاعت‌‌های شیرزنان این مرز و بوم به خود دیده است، ادامه داد: بنابراین باید بر رفتار غیورانه بانوان ارزش نهاد و با معرفی زنان شهیده برای بانوان فردای جامعه الگوی رفتاری تعریف کرد. 

وی با اشاره به اینکه هر ساله یادواره شهدای زن بوشهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری یادواره زنان شهید و ایثارگر با هدف حفظ و نشر ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در برجسته سازی تأثیر زنان به ضرورت الگوسازی از زن دیروز دفاع مقدس برای زن امروز که جامعه زنان و مادران آینده ایران اسلامی را تشکیل می دهد می پردازد.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر شهرستان بوشهر در پایان زنده‌نگهداشتن یاد و خاطر شهدا را هم‌تراز با شهادت عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری جلسات مختلف در راستای زنده ‌نگهداشتن یاد و خاطره شهدا بستری برای ترویج افکار و اهداف شهیدان است. 

این مراسم با همکاری پایگاه مقاومت ام‌ابیها و حوزه مقاومت کوثر شهرستان بوشهر اجرا و از خانواده زنان شهیده و ایثارگر شهرستان بوشهر تقدیر شد.

 

ارسال نظرات