علی اشرف خانلری
به همت پایگاه بسیج خواهران امام جعفر صادق(ع)؛
خبرگزاری بسیج: تئاتر خیابانی «بیسیم چی» در مجاورت یادمان شهید گمنام واقع در میدان امام رضا(ع) شهرک شهید بروجردی منطقه 6 تهران برگزار شد
کد خبر: ۸۵۷۴۴۱۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ خانم خسروی مسئول پایگاه بسیج خواهران امام جعفر صادق(ع) شهرک شهید بروجردی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس گردهمایی خواهران بسیجی و اعضای حلقه های صالحین در کنار یادمان شهید گمنام واقع در میدان امام رضا(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری یادبود شهید مدافع حرم، اکبر شهریاری در این همایش، گفت: نمایش بیسیم چی با هنرمندی گروه میقات ظهور از دیگر برنامه های این نشست بود.

خسروی افزود: برنامه های مختلف دیگری به مناسبت هفته دفاع مقدس از جمله زنگ مهر، در دبیرستان شهید آوینی، همایش های بصیرت، عفاف و حجاب، فرهنگ اسلامی و خانواده، تقدیر و نکوداشت زنان و مادران شهید و... در سطح پایگاه و منطقه اجرا شده است. روز چهارشنبه نیز به منظور بصیرت افزایی برنامه ای با عنوان «گمراهی در همراه» در ارتباط با شبکه های مجازی و اجتماعی و خطرات و معضلات فرهنگی و اجتماعی که در کمین خانواده ها است، برگزار می شود که حجت الاسلام والمسلمین حسنی، نماینده ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر در این ارتباط سخنرانی خواهد کرد.

همچنین مسابقه ای با عنوان شهید دلخواه اجرا می شود که هر یک از شرکت کنندگان یک جمله از وصیت نامه شهید دلخواه خود را انتخاب و ارائه می کند.

ارسال نظرات