خبرگزاری بسیج: حکومت کودک کش آل سعود در برگزاری مناسک حج به شکل سنتی با معیارهای خویش نیز عاجز و ناتوان است و این امر نشان از بی کفایتی این رژیم در برگزاری مناسک حج است.
کد خبر: ۸۵۷۴۳۸۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

به گزارش روابط عمومی‌شهرداری و شورای اسلامی‌باقرشهر، شهردار باقرشهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فاجعه خونبار جان باختن جمع کثیری از زائران بیت الله الحرام و هموطنان عزیزمان در سرزمین وحی به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) ،مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و خانواده این عزیزان اظهار داشت: قطعا حکومت بی کفایت آل سعود نسبت به حوادث رخ داده در حج امسال باید پاسخگو باشد جنایتی که قلب تمامی‌مسلمین جهان را به درد آورد و نشان از آن داشت که این حکومت کودک کش در مناسک حج به شکل سنتی و معیارهای خودشان نیز عاجز و ناتوان است .

استاد فرج با اشاره به کشته و زخمی‌شدن هزاران نفر از زائران خانه خدا در مناسک حج در سرزمین منا، اظهار داشت: این فاجعه دل‌خراش در خانه امن الهی و در سرزمین منا حاکی از اوج بی‌عرضگی و بی‌کفایتی حکام آل سعود است .این حکومت ادعای مسلمانی دارد اما در عمل دشمن اسلام و مسلمانان است در جایی با توپ و تانک و بمباران در حال به خاک و خون کشیدن مسلمانان است و در جای دیگر با حمایت‌های مالی خود از گروه‌های تکفیری در حال نا امنی سرزمین مسلمین  است.

وی  تأکید کرد: مطالبه عمومی‌مسلمانان خلع ید آل سعود از مدیریت حج است، زیرا اگر برگزاری حج به همین روال ادامه پیدا کند، باید هرسال شاهد چنین حوادث تأسف باری باشیم. با ادامه مدیریت سعودی‌ها بر حج تکرار فجایعی مانند منا دور از باور نیست.

 

 

ارسال نظرات