خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از ایمن سازی معابر منتهی به مدارس و آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۷۴۳۷۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور ایمن سازی مسیر تردد دانش آموزان، 96 کیلومتر از معابر منتهی به مدارس خط کشی محوری و 890 بلوک عابرپیاده نیز مقابل مدارس این منطقه جنوبی اجرا شده است.

کتانباف به تجهیز مسیرهای دانش آموزی به علائم و المان های ترافیکی نیز اشاره کرد و ادامه داد: تقویت ناوگان تاکسیرانی و اتوبوس رانی، بهسازی ایستگاه ها و پایانه های عمومی، شناسایی خطوط پرازدحام و مراکز آموزشی برای سرویس دهی مناسب از دیگر تمهیدات ترافیکی ویژه آغاز سال تحصیلی است.

وی بر استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد و ادامه داد: با بهسازی پایانه ها و آماده باش ناوگان تاکسی رانی و اتوبوس رانی بهترین خدمات به دانش آموزان و خانواده های آنها ارائه می شود.

شهردار منطقه 20 شهر تهران به طرح خط سفید که از اولویت های مدیریت شهری تهران است نیز اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش های ترافیک محور به دانش آموزان به عنوان موثرترین قشر جامعه، از اول مهر با رویکرد طرح زیست محیطی خط سفید آغاز می شود.

بر اساس این گزارش فعالیت های طرح استقبال از مهر 94 در حوزه های ترافیک، امور اجتماعی و امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از 12 شهریور آغاز شده است و تا 15 مهر همچنان ادامه دارد.

 

ارسال نظرات