خبرهای داغ:
آیت‌الله محمدی در دیدار با نیروهای مسلح همدان:
نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه با وجود روشنگری‌های مقام معظم رهبری در مواقع مختلف، دیگر نباید فریب نیرنگ‌های دشمن را خورد، گفت: نفوذ در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها از ترفندهای شیطانی و خطرناک دشمن است.
کد خبر: ۸۵۷۴۳۵۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در دیدار با نیروهای مسلح و فرماندهان سپاه همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه مسئله دفاع در تاریخ بارها ذکر شده است، اظهار داشت: تاریخ آئینه‌ای است که تمام سرنوشت امت‌های گذشته و فراز‌و‌نشیب و صعود و‌ فرودهای گذشتگان را به نمایش می‌گذارد و هر امتی باید از سرگذشت گذشتگان عبرت بگیرد.

وی افزود: امروز تجدید خاطره‌های دفاع مقدس برای نسل‌های آینده از درس‌های اضطراری و ضروری است که اگر ثبت و ضبط و انتقال این خاطرات به درستی انجام نگیرد در آینده با خطرهایی رو به رو می‌شویم که اصلاح ناپذیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تصریح کرد: تمام نهادها، دستگاه‌های دولتی و مردم باید این خاطرات ارزنده را که درس‌های نورانی نامیده می‌شوند ثبت کنند تا به بوته فراموشی سپرده نشود، چراکه دشمن سعی در انحراف و تحریف در تاریخ و انقلاب ایران دارد و حتی می‌خواهند سخنان امام راحل را آرام آرام تحریف کنند.

وی با بیان اینکه بیچارگی‌های امت مسلمان نیز از زمانی شروع شد که تحریف به دین وارد شد، عنوان کرد: همانطور که می‌بینیم ترور، تروریست و داعش فرزند ناصالح وهابیت و آموزه‌های وهابیت است.

محمدی با طرح این سوال که آیا دفاع تنها در یک تقابل فیزیکی معنا می‌شود یا خیر، تصریح کرد: دشمن در حربه‌ای با هزینه کمتر به تعبیر مقام معظم رهبری دست به شبیخون فرهنگی زده تا از این طریق به مقاصد شوم خود دست یافته و به پیروزی برسد و واضح است که اکنون مطابق شرایط موجود دفاع، در حوزه شبیخون فرهنگی از دفاع فیزیکی سخت‌تر است.

وی بیان کرد: نعمت وجود رهبری بیدار، قاطع، رشید و فرزانه موهبتی است که پروردگار به مردم عطا کرده و به اندازه شایستگی هر امت برای آن امام تعیین کرده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه با وجود روشنگری‌هایی که رهبری در مواقع مختلف بیان می‌کنند دیگر نباید فریب نیرنگ‌های دشمن را خورد، گفت: نفوذ در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها از ترفندهای شیطانی و خطرناک دشمن است.

وی در ارتباط با فاجعه منا تصریح کرد: می‌گویند فاجعه منا ساختگی نیست اتفاقی بوده که اگر اینگونه است چگونه بیش از 300 نفر از زائران ایران مفقود شده اند آیا به آسمان رفته اند، خیر، دست پلید در این فاجعه هست و محال است که آنها دستی در این فاجعه نداشته باشند و آیا باز هم باید دست دوستی به آنها داد و فریب خنده‌های دروغینشان را خورد.

محمدی اظهار داشت: در یمن 6 ماه بر سر مردم آتش ریختند و از طرف دیگر 10 میلیون نفر از مردم سوریه را آواره کردند و ما در این حین وظیفه داریم که تمام نقشه‌های شوم دشمن را شناسایی و آن را در نطفه خفه کنیم و این دفاع نام دارد.

وی با اشاره به دو انتخابات پیش رو تصریح کرد: برخی با رأی آگاهانه خود می‌توانند آخرت خوبی را برای خود رقم بزنند و برخی با رأی اشتباه خود سرنوشت بدی را برای خود رقم زده و در آخرت نیز مورد مذمت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات