یکی از فرماندهان دفاع مقدس در دیر:

فرهنگ شهادت روز بروز در میان نسل جوانان ایران پررنگ تر می شود

یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: قدرت و توان ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس باعث شد که جهان غرب نتواند مانع رشد و بالندگی انقلاب اسلامی و ظهور و بروز آن در منطقه و جهان شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۳۳۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

به گزار ش خبرگزاری بسیج از دیر: محم صابر، فرمانده گردان خط شکن حضرت ابوالفضل عباس (ع) استان بوشهر در دفاع مقدس درهمایش تجلیل از رزمندگان دوراهک افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال ارزشها است و همه ما مسئول صیانت از این ارزشها خواهیم بود.

صابر با بیان اینکه شهدا افرادی بودند که از جان و مال و آرزوهای خود گذشتند تا امروزه در کشور آرامش و امنیت حکم فرما باشد،اظهار داشت: تکریم و تجلیل از اسطوره های افتخارآفرین هشت سال دفاع مقدس که هر کدام گنجینه ای از رشادت ها و یادگاران این دوران هستند یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت روز بروز در میان نسل جوان ایرانی پررنگ تر می شود، گفت: الگوی فرهنگ ایثار و شهادت امروز از تمام مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته است.

وی از رونمایی کتاب (فصل نامه هشت سال عشق) بیان خاطراتی نو و تازه از جبهه و جنگ،نوشته توسط خود خبر داد و خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از مظاهر پاسداشت آرمانهای انقلاب اسلامیاست.

انتهای خبر/


ارسال نظرات