خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده‌ولی فقیه در استان همدان:
مسئول دفتر نماینده‌ولی فقیه در استان همدان گفت: حج خاک یک مملکت نیست، حج مسأله عمومی است که تمام کشورها باید در اداره و مدیریت آن سهیم باشند.
کد خبر: ۸۵۷۴۳۱۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ناصر نقوی امروز در تجمع اعتراض‌آمیز مردم همدان به جنایات آل‌سعود، اظهار کرد: صاحب عزای اصلی این فاجعه غم‌بار امام زمان(عج) است و چه نیکوست که رهبر رشید انقلاب سه روز را عزای عمومی اعلام کردند تا در این سه روز مردم بتوانند سوگواری و انزجار خود را از رژیم آل‌سعود ابراز کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون 144 نفر از حجاج ایرانی در این فاجعه غم‌بار شهید شدند و این آمار ناشی از عدم مسئولیت‌پذیری و بی‌درایتی رژیم آل‌سعود در مدیریت حج است.

مسئول دفتر نماینده‌ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه آبروی حج در خطر است، عنوان کرد: مسئولان آل‌سعود باید بیایند و عذرخواهی کنند تا درد مردم و خانواده‌های داغ‌دیده تسکین پیدا کند همچنین گفته شده که جنازه‌ها را با ماشین‌های سنگین جابجا می‌کنند که این نیز نشان از بی‌مدیریتی آنان است.

وی تاکید کرد: حج خاک یک مملکت نیست، حج مسأله عمومی است که تمام کشورها باید در اداره و مدیریت آن سهیم باشند، اگر رژیم آل‌سعود قادر به مدیریت و تامین امنیت حجاج نیست باید اداره آن را به کشور دیگری واگذار کند.

نقوی اعلام کرد: امروز آل‌سعود اندوهی بزرگ را در جهان اسلام برپا کرده و عید مسلمانان را به عزا تبدیل کرده است بنابراین باید بیاید و پاسخگوی جنایات اخیر باشد.

گفتنی است؛ عموم مردم با دادن شعارهایی چون «آل‌سعود کافر چه رو سیاه است امروز»، «امیر حجاج ما صاحب عزاست امروز» و «مرگ بر آمریکا و اسرائیل»، انزجار خود را از رژیم منحوس آل‌سعود ابراز کردند و در پایان بیانیه نیز قرائت شد و مردم فریادهای «الله‌اکبر» سر دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات