مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: برابر آیات و روایات مسلمان،همیشه لباس جهاد بر تن دارد.
کد خبر: ۸۵۷۴۳۱۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، یدا... جوانی در نشست بصیرتی که با حضور گسترده بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی خارگ همراه بود، اظهار داشت: همراهی ملت با امام(ره) بزرگترین انقلاب دینی تاریخ بشر را رقم زد، انقلابی که با اصول اعتقادی خاص خود، رو به جلو و هدفمند است و به اعتقاد کارشناسان، هزاره سوم را تحت تاثیر قرار داده است، بنابراین، نظام برخاسته از مبانی اعتقادی، دشمنان خاص خود را خواهد داشت که واجب است این مبانی را حفظ کرد تا انقلاب بالنده و زنده بماند.

جوانی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب به دفاع مقدس عنایت خاص دارند و به دیدگاه ایشان <<این جنگ،گنج است>>یادآورشد: ملت ما طی دوره هشت ساله جنگ تحمیلی، با خلق حماسه‌ها و کارهای محیرالعقول،مقطع درخشانی به نام دفاع مقدس را در تاریخ انقلاب به وجود آوردند که بازشناسی فداکاری‌ها و توفیقات دفاع مقدس برای نسل جوان، ضروری است.

وی جهاد را از مختصات یک جامعه دینی و مسلمانبرشمرد و گفت: برابر آیات و روایات مسلمان،همیشه لباس جهاد بر تن دارد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: بعد از انقلاب با همراهی قدرت‌های شیطانی دنیا، آمریکا، شوروی و قدرت‌های مرتجع منطقه، یک جبهه جهانی در برابر ایران شکل گرفت زیرا دریافتند که اگر این انقلاب در جهان پا بگیرد،جنس حرف‌هایی از نوع دفاع از مظلوم، نه شرقی و نه غربی، معادلات دنیا را تغییر خواهد داد بنابراین دست به کار شده و صدام را همراه با عقبه‌ای به بزرگی دنیا به جنگ با ما وارد کردند .

جوانی در ادامه گفت: به فضل الهی و با رهبری امام امت، ما پیروز شدیم و این به دست نیامد مگر با اخلاص رزمندگان و نصرت خداوند متعال و چنین بود که امام راحل ما فرمودند:< خرمشهر را خدا آزاد کرد> و رهبرانقلاب نیز عامل آزادسازی خرمشهر را، اعتماد رزمندگان ما به نصرت الهی دانستند .

وی تاکید کرد: جبهه حق، همواره دشمنان خاص خود را دارد و دشمناناصلی ما سه جریان مسیحیت منحرف به رهبری آمریکا، یهودیت تحریف شده به سردمداری اسرائیل و جریانی که از ظرفیت‌های جهان اسلام علیه ما استفاده می کند به سرسپردگیوهابیت وآل سعود هستند.

سردار جوانی اظهار داشت: علیرغم دسیسه‌های فراوان دشمن علیه انقلاب، نه تنها ما شکست نخوردیم بلکه دانش روز دنیا را کسب کردیم، علوم هسته‌ای، بیولوژیک و هوافضا را تسخیر نموده و اکنون، آنان قدرت ما را در سواحل مدیترانه،خلیج عدن و دریای سرخ مشاهده می‌کنند و بیداری اسلامیو قدرت روزافزون محور مقاومت را در برابر خود می‌بینند .

وی مذاکرات هسته‌ای را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست و با تاکید بر اینکه از دیدگاه رهبری دشمن‌شناسی از ضروریات بصیرت استتصریح کرد: مهمتر از برجام،دوران پس از توافق است که آیا دشمن در صدد است در دیگر مسائل از جمله مساله مقاومت، حقوق بشر، آزادی و دیگر موضوعات ادعایی،با ما به توافق برسد .

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد:با مراجعه به تاریخ پر فراز و نشیب صدر اسلام، آن زمان که مسلمانان در اوج قدرت بودند، سپس دچار زوال گشتند در می‌یابیم که بی‌بصیرتی، در نتیجه خطا در تحلیل مسائلو اشتباه محاسباتی علت اصلی اضمحلال قدرت مسلمانان می‌باشد .

جوانی گفت: مردم پشتوانه اصلی انقلاب هستند و نباید به تبع خواص و جریان‌های سیاسی دچار اشتباه محاسباتی شوند کهدشمن تمام سعی و کوشش خود را در این زمینه به کار گرفته است .

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه به اعتقاد امام راحل ما با آمریکا رابطه و مذاکره‌ای نداریم، مگر این که دست از ظلم بردارد، ادامه داد: آمریکا قبلا از طریق قطع رابطه و اینک از طریق برقراری رابطه می‌خواهد به نظام ضربه بزند و اساسا رابطه با دشمنی که قصدش از ارتباط ضربه زدن می‌باشد، یکی از خطاهای راهبردی است .

جوانی با بیان اینکه رهبری در سخنان خود در مجمع جهانی اهل بیت به نقشهجدید دشمن اشاره کرده و تاکید کرد: دشمن از طریق توافق هسته‌ای در صدد نفوذ و ضربه زدن به انقلاب است که ما راه نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را کاملا بسته‌ایم .

وی لزوم جریان‌شناسی سیاسی داخلی را یادآور شد و گفت: پافشاری بر مبانی فکری امام و رهبری عامل اصلی به حرکت رو به جلو و فتح قله‌هاست .

جوانی وجود جریان حزبی داخلی که غربگرا است را از دیگر نقاط امیدواری آمریکا به تغییر در نظام بر شمرد و ادامه داد: به زعم دشمن اگر در این اوضاع، آمریکا با ایران ارتباطداشته باشد، می‌تواند با یارگیری و تقویت جبهه طرفدار خود از طریق فرایند انتخابات، سیاسیون غربگرا را در مناصب کلیدی و تصمیم‌ساز وارد کند و از آن مهمتر با تغییر نظام ارزشی در کشور،غربگراها، انسان‌هایی متشخص و خواهان مصالح کشور و در مقابل انقلابیون متعهد،افراطی و بر ضد مصالح مردم معرفی شوند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه طی سخنانی دیگر به سه دیدگاه داخلی در مورد برجام اشاره کرد و گفت: دیدگاهی که توافق را فتح بزرگمی‌داند، نقطه مقابل آن، نظرگاهی که آن را ترکمانچای دیگر دانسته که هر دو غیر واقعی و باطل هستند می‌دانند و دیدگاه سومی که این توافق را نوعی معامله در حال انجام می‌داند که ما باید نهایت هوشیاری و دقت خود را به خرج دهیم تا کمترین ضرر و بیشترین منفعت را در آن نصیب خود نماییم والبته این نظر واقع گراتر و عقلانی‌تر می‌باشد .

درپایان دکتر جوانی به سوالاتی در خصوص جنگ یمن، سوریه، بی مدیریتی آل سعود در حج خونین امسال و دیگر مسائل سیاسی پاسخ داد .

انتهای پیام/66009

ارسال نظرات