امام جمعه موقت شهرستان عسلویه گفت:زنان ایثارگر ایرانی، حماسه سازان گمنامی بودند که با حضور پررنگ و موثر خود در دوران ۸ سال دفاع مقدس، شجاعت و دلاوری را به مردان و فرزندان خود آموختند.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۶۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت‌الاسلام عباس بحرینی در نشست بصیرتی در جمع بسیجیان حوزه خواهران فاطمه الزهرا(س) شهرستان عسلویهبا بیان اینکهتنها روش ایثار در راه خدا مبارزه با هوای نفس است اظهار داشت:تا بر هوای نفس غلبه نشود در راه خدا فدا شدن میسر نمی‌شود هوای نفس را باید قربانی کرد.

وی با بیان اینکه حضرت ابراهیم(ع) با قربانی کردن هوای نفس تسلیم محض خدا شد خاطرنشان کرد: حضرت ابراهیم(ع) با غلبه بر هوای نفس و نشان دادن عبودیت خود در برابر خداوند، از امتحان الهی سربلند بیرون آمد و محبوب ایزد منانو به پیامبری مبعوث شد.

امام جمعه موقت عسلویه با تاکید بر اتحاد و وحدت مسلمانان افزود: اگر دین خدا را می‌خواهیم باید مسلمانان با اتحاد و انسجام در مقابل کفر و نفاق بایستند.

بحرینی به هفته دفاع مقدس پرداخت و با گرامیداشت این هفته تاکید کرد: رزمندگان اسلام مقتدرانه 8 سال در مقابل متجاوزان و یاوه گویان ایستادند و حقانیت ایران و انقلاب اسلامی را نشان دادند.

امام جمعه موقت عسلویه حج را یک دانشگاه بزرگ دانست و گفت: متاسفانه کسانی که متولی حج و در کنار خانه خدا هستند توان محافظت از حجاج خانه خدا را ندارند که برای مدیریت حرم امن الهی باید مسلمانان تدبیرو چاره‌اندیشی داشته باشند.

وی افزود: زنان ایثارگر ایرانی، حماسه سازان گمنامی بودند که با حضور پررنگ و موثر خود در دوران ۸ سال دفاع مقدس، شجاعت و دلاوری را به مردان و فرزندان خود آموختند.

وی با تاکید بر نقش زنان در پشتیبانی از مردان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، گفت: زنان با تشکیل ستادهای پشتیبانی و جمع آوری کمک‌های مردمی نقش مهمی در خدمت‌رسانی به رزمندگان ایفاء می کردند.

وی با بیان اینکه در سالهای دفاع مقدس هسته‌های پشتیبانی برای جمع‌آوری حمایت‌های مردمی در خانه مادران شهدا تشکیل می‌شد، از مادران شهدا به عنوان چهره‌های سیاسی یاد کرد که نقش مهمی در جنگ تحمیلی داشته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات