عضو موسسه سیره شهدای قم گفت: پرچمداری هدایت، توحید، آزادگی، عدالت، عفت، سربلندی، ایستادگی و حیاء در جهان به دست ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۴۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد صادقی صبح امروز در یادواره شهدا ضمن تسلیت کشته شدن تعدادی از حجاج در منا، اظهار کرد: اینکه قید شهید به یادواره زنان داده شده نشان از شایستگی و عزتی است که زنان ما در عرصه‌های مختلف از خود نشان داده‌اند.

صادقی با اشاره به اینکه قریب به اتفاق مجاهدین از مردان هستند، بیان داشت: ملت ایران بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلابف نظام و اسلام کرده تا پرچم توحید به مردم ایران داده شود.

وی با بیان اینکه افتخار است برای ما که پرچمداری توحید در جهان به ملت ایران رسیده و در عالم به این عنوان می‌درخشد، گفت: پرچمداری هدایت، توحید، آزادگی، عدالت، عفت، سربلندی، ایستادگی و حیاء در جهان به دست ملت ایران است.

عضو موسسه سیره شهدای قم، خاطرنشان کرد: ای کاش امکان داشت تک تک افراد کشور در دنیا می‌چرخیدند تا ببینند و درک کنند که ملت بزرگ ایران اسلامی چقدر عزیز، سربلند و با عزت هستند.

صادقی با بیان اینکه از این عزت اشک شوق دا یم، اضافه کرد: افتخار داریم که ملت ایران در چشمه همه دنیا حتی دشمنان عزیز و سربلند است.

وی با تاکید بر انکه خط سرخ ملت ایران همان خط سرخ محمد و آل محمد است، یادآور شد: از این خط سرخ شهدا ایران اسلامی حدود 4 هزار زن شهید تقدیم آرمان‌های اسلامی کرده است.

عضو موسسه سیره شهدای قم با تاکید بر اینکه جهاد زن اعظم بر جهاد مردان است، عنوان داشت: زیرا هر مردی که برای جهاد تربیت شد از دامن زن بود و دو ثواب برای مادرش رسید.

صادقی با بیان اینکه لازم نیست بگوییم یادواره شهدای بلکه باید گفت یادواره همه مربیان شهدا، گفت: تربیت شهدای ما تربیت امام زمانی بود.

وی با اشاره به اینکه زنان ما باید سرباز برای امام زمان(عج) تربیت کنند و اگر این کار نکنند بدهکار هستند، تصریح کرد: در هر منصبی باشی اگر برای امام زمان(عج) سرباز تربیت نکنی بدهکار هستی.

در پایان یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مداحی پرداخته و از خانواده شهدای زن استان بوشهر تجلیل شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات