از حج ناتمام حسین بن علی(ع) به بعد، دیگر در همه حج‌ها همیشه منتظر حادثه‌ایم و از زمانی که یزیدِ آل‌ابوسفیان حرم امن خدا را برای حبیب خدا حسین، ناامن کرد، ما هم از هر حجی که در زمان آل‌سعود می‌گزاریم دلهره داریم چرا که پسر کو ندارد نشان از پدر ...
کد خبر: ۸۵۷۴۲۴۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ایام حج است و هر چند که مراسم حج، مناسک بندگی و زیبایی زندگی ما مسلمانان است ولی از حج ناتمام حسین بن علی به بعد، دیگر در همه حج‌ها همیشه منتظر حادثه‌ایم و از زمانی که یزیدِ آل‌ابوسفیان حرم امن خدا را برای حبیب خدا حسین، ناامن کرد، ما هم از هر حجی که در زمان آل‌سعود می‌گزاریم دلهره داریم چرا که اگر برای اینها درست باشد، پسر کو ندارد نشان از پدر ...

سال 66 در زمان ملک فهد سعودی، زائران را به جرم آنکه به حکم قرآن، برای شیطان کوچک و بزرگ مرگ طلب می‌کردند، به خاک و خون کشیدند. فهد که مُرد عبدالله ملک شد و او هم عبدِخدا نبود و عبد آمریکا بود. پولی که از حجاج می‌گرفت به شیاطین صهیونیست و وهابی می‌داد تا سنی و شیعه بی‌گناه فلسطین و لبنان و عراق و سوریه و یمن و... بکشند. با بوشِ شیطان هم پیاله بود و سرش در کاسه یهود می‌چرخید. او هم که خبر مرگش آمد و خودش رفت، ملک سلمان آمد که نه سالم بود و نه مسلمان.

مریض و ناسالم و مثل همه شاهان آل سعود پایی لب گور دارد. پشت در پشت جنایتکار و پلید. رژیم آل سعود به دستور او از کشورهای عربی آدم می‌گیرند و لباس ارتش عربستان به تنشان می‌کنند و به میدان مرگ یمن می‌فرستند؛ شکست می‌خورند و شهر خود را هم از دست می‌دهند و چون جرأت و توان جنگیدن زمینی ندارند چندین ماه است که روزانه با ده‌ها سورتی پرواز از آسمان بر سر زن و کودک یمنی آتش می‌بارند و با نامردی مسلمان می‌کشند. در ماه حرام و غیر آن، ریختن خون مسلمان حلال کرده‌اند؛ خودشان در یمن آدم می‌کشند و توله‌های داعشی‌شان در سوریه و عراق زنده زنده آدم کباب می‌کنند و می‌خورند و مفتی‌هاشان در انگلیس فتاوای شیطانی می‌دهند و دین می‌سازند و می‌خواهند کهیر تکفیر بر تن نازنین اسلام اندازند و خود ملک سلمان هم که ساحل فرانسه قُرق می‌کند و غلط‌ها می‌کند.

ایام حج است و با تمام مشکلات و معضلاتی که آل سعود بر جهان اسلام و مسلمانان تحمیل می‌کند، حاجیانی که مهاجر الی‌الله‌اند حج خود را به جا گزاردند و در عید اضحی قربانی کردند و گروهی هم، قربانی را و هم خود قربانی شدند؛ قربانی بی‌تدبیری و سوءمدیریت گروهی که نمی‌خواهند سایه منحوسشان را از سر مسلمانان کم کنند. آل نحوستی که جهان اسلام را به سختی و زحمت انداخته است و کم نیستند در جهان مسلمانانی که با پول آن‌ها یا با فتاوای مفتی‌های تکفیری آن‌ها یا با جنایت و وحشی‌گری آن‌ها و یا با دسیسه‌ چینی و مکر و سَر و سِرشان با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها طعم تلخ مرگ را چشیده‌اند.

چه کسی است که نداند پول وهابیت تکفیری از القاعده و داعش و النصره تا بوکوحرام و تروریست‌های ایرانی از کجا می‌آید؟ یا هزینه‌های اغتشاش در لبنان و سوریه و عراق و ایران 88 از کجا آمده است؟ این آل نحوست است که قصد تکفیری کردن اسلام را دارد همانگونه که اسرائیل و آمریکا و از همه مهم‌تر اسرائیل می‌خواهد. به مفتی‌هاشان پول می‌دهند و فتوا می‌خرند مثل علمای صهیون. جانی استخدام می‌کنند و آدم ترور می‌کنند مثل سیا و موساد. مسلمانان را با بالا و پایین کردن قیمت نفت به جنگ اقتصادی می‌کشند مثل آمریکا، در زمین فساد می‌کنند مثل شیاطین و از این قبیل بسیار است.

خاندانی که طی چنددهه پادشاهی بر عربستان تماماً برضد اسلام اقدام کرده‌اند و برای عوام فریبی خود را خادم الحرمین الشریفین می‌نامند و در اصل خائن الحرمین الشریفین اند که از بدو تأسیس این سلسله کشتار مسلمانان مظلوم شیعه و سنی شروع شد. از شیعیان کربلا گرفته تا سنیان عربستان. قبور ائمه بقیع و بزرگانی که در این قبرستان است را چندین بار تخریب نمودند و اگر کمی ترس از مسلمانان غیور را در دل نداشتند به مضجع مطهر رسول خاتم نیز جسارت می‌کردند. زیارت قبور پیامبران و ائمه و تبرک جستن به آنها که ریشه‌ای قرآنی دارد را شرک می‌دانند و خود در پای آمریکا و اسرائیل به سجده افتاده‌اند و برایشان مسلمان قربانی می‌کنند و تن به شیطان داده‌اند و عقل را باخته‌اند. در جنگهای مذهبی پیشقدم بوده‌اند و همیشه پول آنها در فتنه‌ها در گردش بوده است و مفتی‌هاشان در پشت پرده حضور داشته‌اند. همداستان با دشمنان و همراستا با شیطان. 40سال پیش آتش سوزی منا را پیش آوردند 25 سال پیش براثر سوءمدیریت بیش از 1400 نفر در تونل منتهی به مسجدالحرام کشته شدند.

در 21 سال پیش هم 270 حاجی در ازدحام منا جان خود را از دست دادند و ... در جنگ ایران و عراق طرف آمریکا و انگلیس را گرفت و صدام را. در جمعه خونین سال66 چهارصد نفر زائر بی‌گناه را با وحشیانه‌ترین شیوه‌ها به خاک و خون کشیدند که امام خمینی فرمودند که اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی‌گذریم و ... و اکنون نیز همزمان با جنایاتی که چندین ماه است در یمن مرتکب می‌شوند، رسوایی پشت رسوایی به بار می‌آورند و جنایت پشت جنایت. در مراسم حج امسال هم جرثقیل بی‌تدبیری‌شان سقوط می‌کند و زائر می‌کشد و هم با بی‌مسؤلیتی تمام، هزاران نفر زائر خدا را در رمی جمرات به شهادت می‌رسانند و بسیاری را زخمی می‌کنند. در منا آتش‌سوزی به راه می‌افتد و اصلاً معلوم نیست در آنجا چه خبر است. خانواده‌های بسیاری در سراسر جهان اسلام عزادار شده‌اند و پادشاه فراموشی گرفته‌ و پراشتباه سعودی عید را تبریک می‌گوید و به تنها تسلیتی خشک و خالی اکتفا می‌کند. نه غلط کردمی و نه عذرخواهی مؤدبانه‌ای و نه علائم حیات انسانی، هیچ چیزی از این موجود بروز نمی‌کند.

گویی که عاقل و آگاهی هم در میانشان نیست تا او را اگر مست است هشیارش کنند و به او هالی کند که جهان اسلام متنفر از او و خاندان اویند. کسیکه با سرمایه‌های چندمیلیون دلاری که سالیانه از حاجیان می‌گیرد، از پس مدیریت دو میلیون زائر برنمی‌آید چگونه داعیه مدیریت جهان اسلام را دارد؟ اگر اینگونه پیش برود بیم آن است که آل سعود همه مسلمانان را به مرور در مشعر و منا و عرفات از بین ببرد. هر چند «آنان که در راه خدا مهاجرت کرده، و آنگاه کشته شده یا مرده‌‏اند، قطعاً خداوند به آنان رزقى نیکو می‌بخشد و به درستی که این خداست که بهترینِ روزی‌دهندگان است» ولی شاید بهتر باشد که علما و عقلای جهان اسلام فکری به حال مسلمانان کنند و برای نجات اماکن مقدس آنان و نجات حج چاره‌ای بیندیشند که همانگونه قدس در دستان رژیم غاصب صهیونیستی اسیر است، مکه و مدینه نیز در دستان غاصبانش گرفتار آمده‌اند.
محمدهادی صحرایی
ارسال نظرات