فرمانده سپاه بوشهر:

رهبری مهمترین رکن برای جهانی شدن اسلام است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اگر بخواهیم استمرار راه شهدا را داشته باشیم باید پیرو ولایت مطلقه فقیه و رهبری باشیم زیرا رهبری مهمترین رکن برای جهانی شدن اسلام است.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۳۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در یادواره زنان شهید و ایثارگر شهرستان بوشهر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت کشته شدن شماری از حجاج، افزود: حادثه منا باعث قربانی شدن مسلمانان سراسر جهان به دلیل سوء تدبیری و بی‌لیاقتی حاکمان عربستان سعودی شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: عربستان سعودی که ادعای ام‌القرایی اسلامی دارد اما جاه‌طلبی و کوته‌بینی حاکمان این کشور باعث شده تا عاجز از مدیریت مراسم معنوی حج باشند.

وی افزود: آل‌سعود که ریشه اصلی آن در یهود است برای از بین بردن اسلام خود را مشغول کرده است.

جمیری یادآورشد: این درحالی است که امروز گروه‌های جنگ‌طلب منطقه و داعش تحت حمایت آل‌سعود به مردم مظلوم یمن، سوریه، عراق و سایر مردم ستمدیده حمله کرده و آنها را به خاک و خون می‌کشند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه دفاع همچنان باقی است و ما همچنان ایستاده‌ایم، گفت: دفاع مقدس یکی از مقاطعی بود که جانفشانی شهدا و رزمندگان در آن به اوج خود رسید و ما درمقابل تمام دنیای استکبار ایستادگی کردیم و امروز نیز این دفاع چه در مرزهای کشور و چه در خارج از کشور برای دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی ادامه دارد.

جمیری در ادامه به نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: زنان ایثارگر و انقلابی ما با تربیت و پشتیبانی رزمندگان نقش اساسی در ایجاد آمادگی و ارتقاء روحیه نبرد رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس داشتند.

جمیری یادآور شد: اگر بخواهیم استمرار راه شهدا را داشته باشیم باید پیرو ولایت مطلقه فقیه و رهبری باشیم زیرا رهبری مهمترین رکن برای جهانی شدن اسلام است.

سردار جمیری با بیان اینکه نباید از نقش مردم در دفاع مقدس غافل شد افزود: روحیه استکبارستیزی مردم ایران است که با حماسه‌آفرینی و حضور در صحنه در مقابل فتنه، فتنه‌گران ایستادند وحماسه 9 دی را آفریدند و از نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: امروز زنان و مردان ما ولایتمدار بوده و در خط ولایت هستند و در دوران دفاع مقدس نیز همین ولایتمداری را شاهد بودیم که با تبعیت از رهبر خود دشمن را شکست دادند.

جمیری گفت: موضوعی که موجب آرامش در کشور شده، جایگاه ولایت‌فقیه است و همین جایگاه و نگاه به ولایت‌فقیه است که کشور را سربلند کرده و اداره می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار