به مناسبت هفته دفاع مقدس طرح مهر ولایت با هدف سرکشی از خانواده های معظم شهداء در شهرستان بهاباد اجراء شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۲۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از اجرای طرح مهر ولایت در شهرستان بهاباد خبرداد و گفت: هدف اصلی از این طرح، بهره گیری معنوی از خانواده‌های شهدا، دیدار و سرکشی و رسیدگی به آنان و همچنین پیگیری مشکلات حاد آنها است که شامل تمام خانواده‌های شهدای پاسدار، بسیجی و سرباز سپاه پاسداران می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، سنت حسنه‌ای است که با انقلاب اسلامی رویش پیدا کرده و هدفش تکریم از اسوه‌های صبر و استقامت و ایثار است.

 فرمانده سپاه بهاباد افزود: سپاه پاسداران شهرستان بهاباد نیز در راستای تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سرکشی و احوالپرسی از خانواده معظم شهدا، اجرای طرح مهر ولایت را که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابلاغ شده، آغاز کرده است. وی افزود: تکریم تلطیف، احوالپرسی و سرکشی از خانواده‌های شهدا مهمترین و بهترین عبادت است.

فرمانده سپاه بهاباد افزود: عزت ، اقتدار و عظمت امروزی کشور مدیون خون شهدا بوده و جایگاه والای خانواده های معظم شهدا در دل مسوولان و مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد گفت: این طرح که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردیده است، متشکل از 13 اکیپ که از نیروهای  نظامی  و بسیجیان و امام جمعه فرماندار  و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان می باشند از خانواده های معظم شهداء دیدار کردند.

گفتنی است در این طرح از 60 خانواده شهید شهرستان و بخش آسفیچ و دهستانهای تابعه دیدار کردند و مسائل و مشکلات آنان را بر طرف نمودند.

گفتنی است شهرستان بهاباد 157 شهید در دوران انقلاب اسلامی تقدیم انقلاب نموده است.

 

ارسال نظرات