فرمانده سپاه روح الله گفت: آمریکا در منطقه از دیرباز دکترین بازدارندگی استراتژیک را در برابر ایران اعمال کرده بود و در دولت اوباما نیز سند موسوم به «بازنگری آرایش هسته‌ای»، که یک سند امنیت ملی است، تهیه و تنظیم شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۱۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در جمع کارکنان کمیته امداد استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمن در جنگ نرم به دنبال حذف باورها و اعتقادات مردم است و دشمنان به خوبی این مطلب را درک کرده اند که این امر جز با نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی میسر نخواهد بود، و توجه ویژه مقام معظم رهبری به جلوگیری از نفوذ دشمن به بهانه برجام نیز به همین علت است.

وی گفت:سیاست کلی آمریکا، حفظ چهارچوب تحریم‌هاست و این موضوع می‌تواند یا از طریق «برداشت‌ها و تفسیرهای نادرست» از متن جمع‌بندی وین باشد یا از طریق انتقال تحریم‌ها به موضوعات دیگری از جمله مسائل حقوق بشر یا سیاست‌های منطقه‌ای ایران یعنی حمایت از محور مقاومت.

وی با اشاره به اینکه امروز اسلام ناب محمدی مرزهای جهانی را درنوردیده و سیل مشتاقان به اسلام و گرایش به آموزه‌های معنوی این دین الهی در حال افزایش است، گفت: باید با افزایش دانش و تلاش برای ترویج اسلام در زمینه رساندن پیام اسلام به جهانیان قدم برداریم.
کریمی در پایان اضافه کرد: ترویج اسلام ناب و آگاه سازی مردم اصلی ترین راه جلوگیری از نفوذ دشمن در زمینه های گوناگون است.
وی افزود: امام خمینی(ره) بزرگترین احیاگر دین اسلام پس از ائمه معصومین علیهم‌السلام در طی تاریخ هزار و پانصد ساله اسلام بوده است. انقلاب شکوهمند اسلامی یقیناً الگوی موفقی از تاریخ صدر اسلام، خصوصاً از حماسه حسینی است.
وی در پایان گفت:امام خمینی (ره)در دو سال آخر عمر شریف خویش در معرفی اسلام حقیقی، اصطلاح «اسلام ناب محمدی(ص)» و در معرفی اسلام متحجرین و مقدس‌مآبان و التقاطی‌ها، اصطلاح «اسلام آمریکایی» را به کاربرد و در غالب پیام‌ها و سخنرانی‌ها بارها به مناسبت‌های مختلف در معرفی این دو اسلام اصرار و پافشاری می‌کرد بلکه بازشناسی اسلام ناب محمدی و جدا کردن آن را از اسلام آمریکایی از واجبات سیاسی بسیار مهم می‌دانست و بر آن تأکید می‌ورزید.
ارسال نظرات