فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی گفت: مسؤولان باید به اقتدار نیروهای مسلح و توانمندی‌های داخلی کشور ایمان داشته باشند و راه علاج مشکلات کشور را در داخل جستجو کنند .
کد خبر: ۸۵۷۴۲۱۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی؛ عبدالله اسکندری فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مصلای شهید بهشتی شهر کاکی در سخنانی دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای تقدیر از پایمردی و فداکاری ملت ایران دانست و گفت: در 8سال دفاع مقدس ملت ایران پایمردی خود را به رخ جهانیان کشید.

عبدالله اسکندری با اشاره به حمایت‌های آمریکا از رژیم صدام در جنگ 8ساله تصریح کرد: کمک آمریکا به رژیم صدام تنها یک کمک اطلاعاتی معمولی نبود بلکه هر آنچه لازم  داشت در اختیار عراق قرار داد تا پیروز این نبرد نا برابر باشد.

وی تحریم را حربه‌ی جدید آمریکا ندانست و افزود: آمریکا در زمان جنگ تحمیلی با متشنج کردن جو بین المللی علیه ایران، ایران اسلامی را در دستیابی به تأمین مایحتاج جنگی در تنگنا قرار می‌داد.

فرمانده حوزه ولیعصر شهر کاکی با بر شمردن اقدامات آمریکا علیه انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: ملت ایران حمایت‌های آمریکا از صدام در جنگ هشت ساله را از یاد نخواهد برد.

اسکندری توان باز دارندگی جمهوری اسلامی در دوران کنونی را در پرتو اتکا به خداوند دانست و گفت: اعتماد به قدرت لایزال الهی و تبعیت از ولایت فقیه راهنمای دفاعی  نظام اسلامی است و تا زمانی که ملت ایران به این اصول پایبند باشند ، این انقلاب شکست ناپذیر خواهد بود.

وی با اشاره به زمزمه رابطه‌ی با امریکا اضافه کرد: مسؤولان باید به اقتدار نیروهای مسلح و توانمندی داخلی کشور ایمان داشته باشند و راه علاج مشکلات کشور را در داخل جستجو کنند .

اسکندری تصریح کرد: عده‌ای با دستکاری تاریخ و تحریف کلام امام (ره) سعی در قبح شکنی رابطه‌ی با امریکا در داخل کشور دارند.

 

ارسال نظرات