شرکت کنندگان در این مراسم با تقدیم گل، یاد و خاطره آن به حق پیوستگان را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمانهایشان تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۸۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

قبور مطهر شهدای سیرجان گلباران شد

شرکت کنندگان در این مراسم با تقدیم گل، یاد و خاطره آن به حق پیوستگان را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمانهای شهدا تجدید پیمان کردند.

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس قبور مطهر شهدای سیرجان با حضور پرشور مردم، جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی وانتظامی شهرستان سیرجان گلباران شد.

در این مراسم که  در محل گلزار شهدای شهرستان برگزار شد، مسئولین شهرستان، جمعی از پاسداران و بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی بار دیگر به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا بر سر قبور شهدای سیرجان حضور پیدا کرده و این قبور را گلباران و عطرافشانی کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با تقدیم گل، یاد و خاطره آن به حق پیوستگان را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمانهایشان تجدید پیمان کردند.

در ابتدای این مراسم ناخدا توسلی؛ قرمانده مرکزآموزش شهدای وظیفه نداجا دقایقی در رابطه با منزلت و کرامت شهدا صحبت کرد.

سپس فرمانده ناحیه سپاه سیرجان، سرهنگ شمس الدینی به مقایسه شهدای دفاع مقدس و شهدای کربلا پرداخت و تصریح کرد: در این جنگ تمام دنیای کفر در مقابل تمام دنیای اسلام قرار گرفت و می توانیم بگوییم تکرار طولانی حادثه عاشورا در سال ۶۱ هجری که علیه اسلام ناب اتفاق افتاده بود را با همان ویژگی ها و خصوصیات دوباره شاهد بودیم که یک طرف آن در اوج غنا و طرف دیگر آن نهایت فقر بود.

ارسال نظرات