مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان البرز در بازدید از خبرگزاری بسیج؛
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز گفت: بانک ها ام الفساد اقتصاد ایران هستند و به عنوان رقیب تولید می باشند چراکه بسیاری از فعالیت های آن ها از لحاظی قانون جرم است و در مواردی غیر از بخش کشاورزی، ارتباطی با تولید ندارند.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۷۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز از دفتر خبرگزاری بسیج درالبرز بازدید کرد.

بانک ها ام الفساد اقتصاد ایران هستند/ساختار کشاورزی در ایران نادرست است

در ابتدای این بازدید سرپرست خبرگزاری بسیج در البرز به بیان سیاست کاری این خبرگزاری پرداخت و گفت: این خبرگزاری با محوریت بسیج و در جهت معرفی نخبگان، مبتکرین و کارآفرینان می پردازد.

وی افزود: انتشار اخبار مرتبط با برگزاری اردوهای جهادی، راهیان نور و معرفی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج برتر استان از دیگر مواردی است که در خبرگزاری بسیج به آن توجه می شود.

نوروزی در ادامه گفت: مصاحبه و گفتگو با مسئولین تراز اول استان در خصوص موضوعات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین اقداماتی که در استان صورت می گیرد از مواردی است که اخبار آن در خبرگزاری بسیج منتشر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی ارجمند ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های خبرگزاری بسیج در استان البرز در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با چالش ها و فشارهای رهبری، دولت ها مجبور به حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی شدند.


بانک ها ام الفساد اقتصاد ایران هستند/ساختار کشاورزی در ایران نادرست است

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مکتبی نیست که تمام موضوعاتش مشخص باشد افزود: با توجه به تاکیدات بسیار مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد مقاومتی، متاسفانه اقتصاد مدونی در جامعه حاکم نیست و دارای نقاط ضعف بسیاری می باشد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز ضمن اشاره به مشکلات موجود در کشاورزی اظهار داشت: در عرصه کشاورزی ساختارها نادرست است و این در حالی می باشد که در سایر کشورهای جهان یارانه کشاورزی پرداخت می شود ولیکن در ایران اینگونه نیست و این کمک هزینه پرداخت نمی شود.

وی ام الفساد اقتصاد ایران را بانک ها دانست و گفت: بانک ها به عنوان رقیب تولید می باشند چراکه بسیاری از فعالیت های آن ها از لحاظی قانون جرم است و در مواردی غیر از بخش کشاورزی، ارتباطی با تولید ندارند.

مشروح گفت و گوی خبرگزاری بسیج با نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز متعاقبا منتشر می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها