خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: امریکا، اسرائیل و انگلیس دشمن اصلی انقلاب اسلامی هستند و اگر ما از شعارهای اصلی انقلاب و آرمانهای آن کوتاه بیاییم دشمن بر ما مسلط خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۷۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، صفرعلی اسماعیلی شب گذشته در مراسم افتتاحیه پایگاه های مقاومت امام خمینی(ره) و عقیله ناحیه مقاومت بسیج بیرجند در جمع نمازگزاران و بسیجیان اظهارداشت: در همه زمانها انسانهای مومن ، ولایی و ایثارگر وجود داشتند که جان خود را برای عزت اسلام و مسلمین دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به حادثه منا و کشته شدن جمعی از مسلمانان کشورهای اسلامی گفت: باید آل سعود جوابگوی این کشتار باشد چراکه در مراسم حج جمعی از مسلمین بی گناه کشته و یا مسدوم شدند.

وی با اشاره به نقش اقشار مختلف مردم بخصوص زنان در هشت سال دفاع مقدس افزود: در آن زمان جمعی از خواهران در پشتیبانی جنگ و در عرصه های مختلف فعالیت های زیادی داشتند که اکثر آنها مادران شهدا و رزمندگان بودند.

وی ادامه داد: گاهی موقع کار خبر شهادت فرزندان و همسران بانوان ایثارگر را به آنها اطلاع می داند ولی این خواهران مومن همانند حضرت زینب(س) پای آرمانهای این انقلاب و اسلام ایستادگی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به دیدار جمعی از جانبازان قطع نخاع با امام خامنه ای(حفظه الله) گفت: همه ما نمی توانیم رنج و سختی که جانبازان قطع نخاع، اعصاب و روان و شیمیایی دارند را درک کنیم چون آنها هر روز دچار مشکلات و سختی هایی هستند و ما نمی توانیم آن سختی ها را درک کنیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنگ هشت سال دفاع مقدس را سازماندهی کردند، ادامه داد: آنها با به راه انداختن جنگ هشت ساله و بعد از آن حمایت اشرار و گروهک های مختلف درصدد نابودی انقلاب اسلامی برآمدند.

اسماعیلی با بیان اینکه امریکایی ها با چراغ سبز نشان دادن به کشورهای مخالف انقلاب اسلامی از آنها حمایت و استقبال می کنند، افزود: امریکا، اسرائیل و انگلیس دشمن اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و خواهند بود و اگر ما از شعارهای اصلی انقلاب و آرمانهای آن کوتاه بیاییم ؛ دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه باید پایگاه های بسیج مامن جوانان و نوجوانان باشد، گفت: پایگاه های بسیج متعلق به خود بسیجیان است و باید برنامه های مسجد و پایگاه با همکاری جدی نوجوانان و جوانان برگزار شود.

وی با تقدیر از امام جماعت مسجد طفلان مسلم و بسیجیان در ساخت مسجد و پایگاهها، عنوان کرد: باید افرادی برای همکاری به بسیج دعوت کنند که بتوانند با خلاقیت و همکاری برنامه های خوبی در سطح مسجد و پایگاه داشته باشند.

گفتنی است، پایگاه مقاومت امام خمینی(ره) و پایگاه مقاومت عقیله زیرمجموعه های حوزه های مقاومت پیامبر اعظم(ص) و ام البنین(س) بیرجند می باشند که شب گذشته با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند، نمازگزاران و بسیجیان پایگاه ها به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها