خبرهای داغ:
امام جمعه نهبندان گفت: دشمن به دنبال راه های جدید برای نفوذ به کشور است که یکی از آن موضوعات تهاجم فرهنگی است که راه مقابله با آن، شرکت در هیئت های مذهبی وحلقه های صالحین است.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۵۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی در دیدار با جمعی از مسئولان و بسیجیان شهرستان نهبندان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هر سال که از دوران دفاع مقدس می گذرد بیشتر به بزرگی رشادت ها و ارزش های دفاع مقدس پی می بریم.

وی با اشاره به دیدار چند روز گذشته جانبازان با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار که این روزها از تلویزیون در حال پخش می باشد صحنه های بسیار زیبا و بی نظیری دیده می شود که نمونه بارز آن عشق و علاقه ملت به ولایت است.

امام جمعه نهبندان با اینکه اگر چه این جنگ به ملت ایران تحمیل شد و خسارت هایی نیز برای کشور داشت ادامه داد: اما برای اولین بار در 200 سال اخیر تمامیت ارضی کشور حفظ و یک وجب از خاک کشور واگذار نشد.

در دوران دفاع مقدس ایران رشد چشمگیری در صنایع دفاعی و نظامی پیدا کرد خزاعی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران رشد چشمگیری در صنایع دفاعی و نظامی پیدا کرد و امروز هم به برکت دفاع مقدس با دستاوردهای دفاعی و نظامی خود امنیت کشور ما تضمین شده است.

تثبیت نظام اسلامی و قطع امید بیگانگان از برکات دفاع مقدس است

وی یادآور شد: تثبیت نظام اسلامی، رشد در تمام موارد و قطع امید بیگانگان از خیرات دفاع مقدس بود اما دشمن هیچگاه دست از دشمنی بر نداشته و توطئه هایی برای ضربه زدن به کشور طراحی می کند.

امام جمعه نهبندان افزود: یکی از طرح های دشمنان موضوع تحریم ها بود اما ملت ایران با پیروی از فرمان مقام معظم رهبری و اجرای اقتصاد مقاومتی این برنامه دشمن را شکست دادند و در مذاکرات هسته ای نیز طرف غربی مجبور شد حق هسته ای ایران را بپذیرد.

خزاعی ادامه داد: دشمن به دنبال راه های جدید برای نفوذ به کشور است که یکی از آن موضوعات تهاجم فرهنگی است که راه مقابله با آن شرکت در هیئت های مذهبی، شرکت در حلقه های صالحین و برنامه های بسیج می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها