مشاور وزیر و مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:
امروز ما وظیفه داریم از خون شهدا به خوبی حراست و پاسداری کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانش آموزان نهادینه کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۵۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کفراشی مشاور وزیر و مدیرکل شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش به اتفاق مسئولین آموزش و پرورش استان زنجان و شهرستان ابهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ابهر و روسای ادارات شهرستان، همزمان با هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس در راستای احترام به جایگاه رفیع شهدا در منزل خانواده شهید رضا سلیمانی(شهید شاخص کشوری) با آنان دیدار کردند .
مشاور وزیر و مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، در این دیدار، ضمن اشاره به جایگاه رفیع ایثار و شهادت در اسلام ، خانواده شهدا و ایثارگران را مایه سربلندی نظام برشمرده و گفت: استقامت و صبر خانواده شهدا و جانفشانی شهیدان عزیز بسیار ستودنی است و همه ما وامدار شهدا ییم و باید پیرو راه شهدا باشیم.
کفراشی با اشاره به هفته دفاع مقدس و این که ملت شریف ایران به ویژه جوانان و دانش آموزان برومند، ایثارگران، پاسداران و همه نیروهای مسلح توانستند در دوران دفاع مقدس دشمن را با شکست کامل مواجه کنند، افزود: امروز ما وظیفه داریم از خون شهدا به خوبی حراست و پاسداری کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانش آموزان نهادینه کنیم.
وی با تاکید بر این که اکنون وظیفه ماست که در راه و مسیر شهدا که مسیر عزت و افتخار است گام برداریم، تصریح کرد: دفاع مقدس مظهر حماسه، فرهنگ شهادت، رمز موفقیت، نهاد مقاومت و اقتدار ایران اسلامی است.
 کفراشی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا ، دیدار با خانواده های معزز آنها را توفیقی برای مسئولین دانست و گفت : همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست .
کفراشی ، مشاور وزیر آموزش و پرورش به همراه مسئولین استانی پس از دیدار با خانواده شهید رضاسلیمانی ابهری در آموزشگاه شاهد امام حسین حضور یافته و ضمن بازدید از این مدرسه، فعالیتها و مشکلات این آموزشگاه را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظرات