خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه:

مرگ بر آل سعود باید در شعارها گنجانده و ماندگار شود

امام جمعه زیرکوه گفت: همانطور که شعار مرگ بر آمریکا بین المللی شده است و در قلب ملت ایران جای دارد؛ باید شعار مرگ بر آل سعود در شعارهای ملت ایران گنجانده و ماندگار شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۵۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در یادواره پاسدار شهید علی اکبر عابدینی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ‌اظهارداشت: رشادت ها و دلاور مردی های جوانان این مرز و بوم در هشت سال جنگ تحمیلی باعث شد تا ما انقلابمان را به دنیا صادر کنیم و این انقلاب، موج بیداری را در کشورهای دیگر آغاز کرد.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به جایگاه رفیع مقام شهدا گفت: مفهوم شهید و شهادت بلند است و جایگاه شهدا بسیار بالاست، بنابراین نباید برای شهدا غصه بخوریم و ماتم بگیریم بلکه باید حسرت این را بخوریم که چرا از قافله شهدا جا مانده ایم.

مرتضائی نیا تصریح کرد: خانواده شهدا باید به خود ببالند زیرا به خاطر مقام والای شهید یک گام از بقیه جلوترند.

وی با بیان اینکه تقوی و ولایت پذیری دو الگوی شاخص شهدا بود،‌ اذعان داشت: ولایت پذیری یعنی حرف مقام معظم رهبری فصل الخطاب باشد.

وی تصریح کرد: امروزه بعضی ها خیلی خوب حرف می زنند و دم از رهبری می زنند اما وقتی پای عمل در میان است، حرف و عملشان متفاوت است.

امام جمعه زیرکوه مصیبت جانگداز برای حجاج در بیت الله الحرام را تسلیت گفت و اظهارداشت: حوادثی که این روزها در حج اتفاق افتاده است، نشانگر بی کفایتی آل سعود در اداره حرمین شریفین است.

مرتضائی نیا با بیان اینکه سعودی ها به جای جلب رضایت خداوند به دنبال رضایت آمریکا هستند، تاکید کرد: همانطور که شعار مرگ بر آمریکا بین المللی شده است و در قلب ملت ایران جای دارد، شعار مرگ بر آل سعود باید در شعارهای ملت ایران گنجانده شود و باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه توقع داریم این است که شورایی از کشورهای اسلامی برای مدیریت حج تشکیل شود زیرا سعودی ها لیاقت انجام این کار را ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها