خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: راه و روش زندگانی شهدا یکی از الگوهایی است که مردم باید در زندگی خود از آن پیروی کنند و به منظور ادای دین خود به شهدا ادامه دهنده این راه باشند.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۴۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین میری در یادواره شهید علی اکبر عابدینی که با عنوان آبروی محله، افتخار کوچه ها در زیرکوه برگزار شد، اظهارداشت: آبروی محله، افتخار کوچه ها با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تکریم از خانواده معظم شهدا برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: اجرای چنین برنامه هایی به منظور ارتقا جایگاه شهید در جامعه و بین مردم بسیار مهم است زیرا این مهم به مردم یادآوری می کند که چه عزیزانی برای ایجاد آرامش‌ کنونی جان خود را فدا کردند.

وی افزود: راه و روش زندگانی شهدا یکی از الگوهایی است که مردم باید در زندگی خود از آن پیروی کنند و به منظور ادای دین خود به شهدا ادامه دهنده این راه باشند.

میری با بیان اینکه ما باید ارزش‌های معنوی دفاع مقدس را حفظ کنیم تا رشادت‌های دلاورمردان ایران زمین فراموش نشود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا در محله و محافل عمومی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه انتقال روحیه ایثارگری، فداکاری و شهامت را از دیگر ویژگی یاد و خاطره شهدا دانست و عنوان کرد: از خود گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است تا این جوانان قهرمانان کشور خود را هیچ وقت فراموش نکنند.

این مراسم با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید عابدینی، از خانواده این شهید والا مقام تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها