غفاری با اشاره به اینکه آمریکایی که یک روز داعیه ابرقدرتی را داشت امروز باید الفبای زندگی در کنار ایران هسته ای را بپذیرد، افزود: در حوزه منطقه ای نیز ایران پس از جنگ به یک قدرت بلامنازع تبدیل شده است و سیاست های تهران دارای نفوذ استراتژیک است.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۳۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

حنیف غفاری کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: وقایع پس از 8 سال جنگ تحمیلی نشان می دهد در حالی که بسیاری از دشمنان ایران یا از بین رفته اند و یا تضعیف شده اند ایران اسلامی همچنان پرقدرت رو به جلو حرکت می کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی که یک روز داعیه ابرقدرتی را داشت امروز باید الفبای زندگی در کنار ایران هسته ای را بپذیرد، افزود: در حوزه منطقه ای نیز ایران پس از جنگ به یک قدرت بلامنازع تبدیل شده است و سیاست های تهران دارای نفوذ استراتژیک است.

دبیر سرویس بین الملل روزنامه رسالت با تاکید بر اینکه روح موفقیت ایران در سالهای پس از پیروزی انقلاب تکیه بر معنویت و مقاومت بوده است خاطرنشان کرد: امروز نیز همین روحیه باید به سایر سنگرهای اقتصادی ، فرهنگی و ... تسری داده شود تا افق روشن پیشرفت ایران اسلامی تضمین گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات