خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه 175 ستاره آسمان کربلا در نهبندان افتتاح شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه 175 ستاره آسمان کربلا در دانشگاه پیام نور شهرستان نهبندان با حضور مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۳۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه 175 ستاره آسمان کربلا به همت دفتر بسیج دانشجویی نهبندان در محل دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه، مسئولین شهرستانی، جمعی از دانشجویان بسیجی، اساتید دانشگاه و کارکنان سپاه ناحیه نهبندان در مراسم افتتاح این نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه شامل 8غرفه در بحث انقلاب، جنگ، وقایع جنگ شهدای غواص، معراج شهدا، تفحص ، جنگ نرم و همچنین مناطق عملیاتی، شبیه سازی ثبت نام برای اعزام رزمندگان، هدایایی مردمی، نقش مادران شهدا، پوستر در خصوص عفاف و حجاب، دلنوشته و وصیت نامه ها ی شهدا می باشد.

خزاعی: شهدا رهبران جامعه هستند

حجت الاسلام خزاعی امام جمعه نهبندان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهارداشت: این انقلاب آسان به دست نیامده بلکه با همت خون کسانی است که دنیا را رها کرده اند تا این انقلاب باقی بماند.

وی با بیان اینکه شهدا رهبران جامعه بودند و امام(ره) فرمودند" رهبر من آن طفل 13ساله است" گفت: قیمت جان انسان خدایی که در راه حق برای خودش بهای گران قیمت پرداخت و نیکو معامله می کند.

خزاعی با اشاره به اینکه شهدا با خدا معامله کردند، عنوان کرد: امروز جوانان و کسانی که برای گرامیداشت شهدا برنامه ریزی می کنند و برنامه می گذارند، دهها سال بین آنها فاصله است.

وی تاکید کرد: ما باید در راه شهدا و خط ترسیم شهدا باقی بمانیم. کار فرهنگی کردن بخصوص در مراکز علمی جواب محکمی به تهاجم فرهنگی دشمن است.

گفتنی است، این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح ها از ساعت 7 و نیم صبح تا 2 بعد از ظهر جهت بازدید عموم دایر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار