مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز در مراسم گرامیداشت روز سرباز؛

عربستان به عنوان عامل اسراییلی عمل می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: عربستان با به راه انداختن جنگ های بسیار در کشورهای عربی به عنوان عامل اسراییلی عمل کرده و به مردم مظلوم ستم می کند.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۱۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

عربستان به عنوان عامل اسراییلی عمل می کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در مراسم گرامیداشت روز سرباز در هفته دفاع مقدس با اشاره به وقوع بیش از 10هزار جنگ در طول تاریخ اظهار داشت: جنگ ها دو حالت دارند، یکی دو جبهه حق و باطل و دیگری جنگ بین دو جبهه باطل و هیچگاه دو جبهه حق باهم نمی جنگندند که این جنگ ها به جهت توسعه طلبی، تجاوز و کشورگشایی بود.

حجت الاسلام موحد با اشاره به طولانی ترین و کوتاه ترین جنگ گفت: جنگ بین کشورهای انگلستان و فرانسه که 100 سال به طول انجامید طولانی ترین و جنگ بین انگلستان و زنگبار با 47 دقیقه کوتاه ترین جنگ است.

وی جنگ هابیل و قابیل را اولین جنگ عنوان کرد و افزود: در جنگ بین هابیل و قابیل که اولین جنگ طول تاریخ است یک ششم جمعیت جهان کشته شد چراکه در آن زمان فقط شش نفر زندگی می کردند که یکی از آنها در جنگ کشته شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در خصوص وضعیت کشور سوریه بیان کرد: سوریه در 4 سال گذشته امن ترین کشور جهان بود ولی اکنون با توجه به جنگ هایی که در آن صورت گرفته است دیگر کشوری امن نیست و بیشترین آوار را دارد.



عربستان به عنوان عامل اسراییلی عمل می کند

وی اشاره ای به یکی از سخنان امام(ره) کرد و گفت: امام (ره) در سال 65 خطاب به شیخ نشینان خلیج فارس گفتند به صدام کمک نکنید چراکه روزی صدام علیه شما عمل خواهد کرد و عربستانی ها ایران، بحرین، سوریه و عراق را ناامن کردند و بعنوان عامل اسراییلی عمل می کنند.

حجت الاسلام موحد دلیل بیش از 90 درصد جنگ ها را حاکمیت و رهبری در جهان دانست و گفت: شخصیت های برجسته بسیاری همچون باهنر، چمران، رجایی، بهشتی و شهدای محراب توسط منافقین کشته شدند و در نهایت جنگ را بر ما تحمیل کردند.

وی در پایان گفت: ملت ایران در برابر جنگ هشت ساله دفاع مقدس ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند و دشمن بداند این ملت هیچگاه در برابر ظلم ها کوتاه نمی آیند و همچنان با پشتیبانی مقام معظم رهبری در برابرشان ایستادگی می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار