خبرهای داغ:
امروز با وجود متخصصان جوان و با تجربه به پشتوانه و ایستادگی دوران دفاع مقدس می توانیم در زمینه های علمی، صنعتی و دفاعی دستاوردهای چشمگیری بدست آوریم.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۰۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، همزمان با هفته دفاع مقدس و دهه ولایت و امامت جمعی از مسئولان و پیشکسوتان بسیجی و رزمندگان خضری با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

دفاع مقدس سرمایه ملی است و باید حفظ شود

حجت السلام و المسلمین مدنی امام جمعه خضری دشت بیاض در این دیدار اظهار داشت : دفاع مقدس سرمایه ملی است و داشتن روحیه جهادی باعث اعتلای کشور می شود چراکه نسل آینده باید از این سرمایه ملی دفاع و آن را حفظ نمایند.

همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس، رژه موتوری از مسیر بلوار بسیج تا دشت بیاض و بالعکس برگزار شد که در طی این مسیر به همت خواهران بسیجی از مردم با توزیع شربت و شیرینی و گلباران گروهی، پذیرایی به عمل آمد.

جوانان امروز به پشتوانه دفاع مقدس در عرصه های مختلف پیشتازند

حجت السلام مدنی امام جمعه خضری در مراسم نواخته شدن زنگ مهر مقاومت در دبستان سعدی نیمبلوک با بیان اینکه اولیا و مربیان باید راهنمای فرزندان خود باشند بیان کرد: تقارن شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، روز عرفه و عید قربان آنرا متبرک و بر معنویت آن افزوده است و زمینه شتاب علمی برای کشور خواهد بود.

وی افزود: امروز با وجود متخصصان جوان و با تجربه به پشتوانه و ایستادگی دوران دفاع مقدس می توانیم در زمینه های علمی، صنعتی و دفاعی دستاوردهای چشمگیری بدست آوریم.

صابری مسئول آموزش وپرورش بخش نیمبلوک در جمع دانش آموزان دبستان سعدی با بیان اینکه در مدارس بخش نیمبلوک تمام معلمان و دانش آموزان ساماندهی شده اند و مشکلی وجود ندارد گفت: امسال بیش از هزار دانش آموز در بخش نیمبلوک مشغول تحصیل می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها