خبرهای داغ:
امام جمعه بشرویه گفت : آل سعود عرضه مدیریت حجاج را نداشته و در حج امسال با تکرار حوادث ، ظلم بزرگی به حجاج و بلاد اسلامی کرده است.
کد خبر: ۸۵۷۴۰۹۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین، امام جمعه بشرویه در جمع بسیجیان و مردم بشرویه بیان کرد: روند مسلمان کشی آل سعود در خاورمیانه نشان از تربیت افراد نالایق و گروه های تکفیری در دانشگاه های وهابیون درریاض و عربستان است که نتیجه آن مسلمان کشی است.

امام جمعه بشرویه افزود: وهابیون آل سعود نمره 20 را در بی کفایتی و مسلمان کشی گرفته اند و جنایات عجیبی را به نفع رژیم صهیونیستی درمنطقه انجام می دهند حتی به قبله اول مسلمانان توهین شد که ثمره همکاری بالای آل سعود است.

شمس الدین با ابراز تاسف از بی عرضگی آل سعود در مدیریت مناسک حج عنوان کرد: وهابی های سعودی دستشان به خون مردم مظلوم یمن آغشته شده و تمرکز خود را برای کشتار مردم مسلمان در یمن بکار گرفته اند که نتیجه آن بی تدبیری و بی عرضگی آل سعود در ایجاد نظم و انضباط در منا شده که موجب قربانی شدن حجاج عزیز شد.

وی این فاجعه را به محضر رهبرانقلاب و خانواده های داغدیده تسلیت گفت واظهار داشت: آل سعود عرضه مدیریت 2 میلیون زائر را نداشته و در حج امسال با تکرار حوادث ، ظلم بزرگی به بلاد اسلامی کرده است این در حالی است که هر ساله بیش از 20 میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی حضور دارند و با توجه به ناامنی عراق به خوبی مدیریت می شود.

امام جمعه بشرویه با تاکید برتشکیل شورای اسلامی برای مدیریت مناسک حج، تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید شورای حج برای مدیریت مناسک حج تشکیل دهند تا مسائل معیشتی و امنیتی حجاج در کشور آل سعود مدیریت صحیح شود و باید سازمان ملل ،کشورهای اسلامی و مسئولان کشورمان به جد پیگیر حادثه منا باشند.

شمس الدین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های دلیر مردان کشور و ثمره مقاومت های شهدا و رزمندگان در ایجاد امنیت، عزت و قدرتمندی کشورمان است و در این دوران تحریم های اقتصادی و نظامی بر کشور تحمیل شد اما توانستیم با دست خالی در برابر تمام فتنه گری های استکبار جهانی بایستیم.

وی رزمایش نظامی هفته دفاع مقدس را نمونه ای کوچک از قدرت ایران اسلامی برشمرد و گفت: در مراسم رژه نیروهای مسلح که در سراسر کشور برگزار شد، دشمن گوشه ای از قدرت نظامی ایران را دید همچنین ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای نیز با قدرت وارد شده و نام کشورمان در باشگاه هسته ای به ثبت رسیده است.

امام جمعه بشرویه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را مهم برشمرد و گفت: برگزاری یاد و خاطره محافل شهدا ازمهمترین وظایف مسئولان و مردم است تا همواره راه شهدا که استقامت و ایستادگی است ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم غدیر در بشرویه گفت: نماد شیعه، بیرق غدیر است و اگر در دنیا نام شیعه با عظمت برده می شود به واسطه غدیر است ؛قرائت زیارت خاصه امام هادی در مورد واقعه غدیر، چراغانی، اطعام نیازمندان را از دیگر برنامه های مد نظر روز عید غدیر برشمرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها