نویسندگی در حوزه جنگ برای ادای دین به شهداست

کار نویسندگی در حوزه دفاع مقدس را به خاطر ادای دین نسبت به شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ انجام دادم.
کد خبر: ۸۵۷۴۰۵۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، هفته دفاع مقدس برای پاسداشت یکسری از جوانان این سرزمین است که برای دفاع از ناموس، دین و خاک کشور به جبهه‌های جنگ رفتند که هر کدام‌شان چشم و چراغ خانواده بوده و سرمایه‌های مهم کشور محسوب می‌شدند.

مرضیه نظرلو نویسنده حوزه دفاع مقدس با اشاره به فعالیت‌اش در حوزه جنگ اظهار داشت: من از 15 سالگی کار نویسندگی کردم و از همان موقع به خاطر علاقه شخصی و این احساس که باید توانایی‌‌ام را به سوی حوزه دفاع مقدس در جهت ادای دین نسبت به شهدا، هدایت کنم، کار نوشتن در این  حوزه را آغاز کردم.

وی بیان کرد: من به خاطر مطالعه زیاد کتاب و همچنین استاد دانشگاهم که از بازماندگان دوران جنگ بودند و تأثیر دوستان، شروع به فعالیت در حوزه جنگ کردم.

این نویسنده کتاب افزود: «راز گمشده مجنون» اولین کار من به طور جدی بود که سال 86 آن را آغاز و پس از انجام مصاحبه و تحقیقات در سال 88 آن را به پایان رساندم.

نظر‌لو ابراز داشت: کتاب‌های «حرمان هور» و «غواص بوی نعناع می‌دهد» با این که حجمش کم است ولی از بدترین کتاب‌هایی بوده که من در حوزه دفاع مقدس مطالعه کردم.

وی با بیان اینکه از الگوی خاصی پیروی نمی‌کنم، تصریح کرد: من در خلق آثارم از الگو و سبک خاصی پیروی نمی‌کنم و نوشتن را به این صورت ادامه می‌دهم که اول تحقیقات و مصاحبه‌هایم را انجام می‌دهم و سپس با توجه به کارم، نوشتن و سبکم را انتخاب می‌کنم.

این نویسنده عنوان کرد: من کتاب‌های «شعاع بی‌نهایت»، «راز گمشده مجنون» و «بهشت در انتظار» را برای بازگو کردن زندگی شهدا به رشته تحریر در آوردم.

وی در پایان گفت: نویسندگی در حوزه دفاع مقدس را به خاطر ادای دین نسبت به شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان انجام می‌دهم.
ارسال نظرات