مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت:ثبت نام نهایی این نمایشگاه در چهار گروه کالایی از صبح روز گذشته چهارم مهرماه آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۰۴۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد مقاره در یک نشست خبری با اشاره به آغاز ثبت نام نهایی دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از روز شنبه چهارم مهر ماه، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ثبت نام نهایی دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از تاریخ 4 تا 8 مهرماه 1394 انجام می شود.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اعلام اینکه متقاضیانی که در پیش ثبت نام شرکت کرده اند و نام کاربری و گذرواژه دریافت کرده اند می توانند با ورود به سامانه ثبت نام سایت، نسبت به ثبت نام نهایی، جانمایی و واریز وجه اقدام کنند، تصریح کرد: براین اساس ثبت نام گروه های کالایی مواد اولیه، فنی مهندسی و خدمات از امروز آغاز و سالن‌های 7 و 8 و 9 به این گروه های کالایی اختصاص داده شده است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه ثبت نام گروه کالایی محصولات از ساعت 11 صبح روز دوشنبه 6 مهرماه 1394 انجام می شود، اظهار داشت: به این دسته از متقاضیان حضور در نمایشگاه، سالن های میلاد، خلیج فارس  اختصاص یافته است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه متقاضیان گروه کالایی ماشین آلات و تجهیزات هم می‌توانند ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 8 مهرماه 1394 برای ثبت نام اقدام کنند، بیان کرد: برای این گروه هم سالن 6 اختصاص داده شده است.

مقاره با اشاره به برنامه ریزی گسترده به منظور حضور هیات های تجاری و اقتصادی متخصص و مرتبط با صنایع پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی از نمایشگاه ایران پلاست دهم، گفت: با توجه به احتمال لغو تحریم، شرکت های معتبر اروپایی و آسیایی به منظور حضور در نمایشگاه اظهار تمایل کرده اند.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با یادآوری اینکه هم اکنون با ترافیک مشارکت شرکت‌های معتبر اروپایی و آسیایی به منظور حضور در نمایشگاه ایران پلاست روبرو هستیم، تصریح کرد: انتقال دانش، فنآوری و تکنولوژی های روز جهان، بازاریابی برای فروش انواع محصولات نهایی صنایع تکمیلی پتروشیمی، کاهش مصرف برق و انرژی در سطح خطوط تولید و کمک به تکمیل زنجیره های ارزش در صنایع تکمیلی پتروشیمی از مهمترین محورهای برگزاری نمایشگاه پیش روی ایران پلاست است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه با وجود استقبال گسترده شرکت‌های خارجی به منظور حضور در نمایشگاه ایران پلاست اما اولویت مشارکت با شرکت های ایرانی است، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود همزمان با نمایشگاه ایران پلاست در فروردین ماه سال 1395 دور جدید مشارکت شرکت‌های ایرانی و بین‌المللی به منظور توسعه کمی و کیفی صنایع تکمیلی پتروشیمی در ایران رقم بخورد.

نمایشگاه دهم ایران پلاست قرار است در چهار گروه شامل مواد اولیه، کالاهای ساخته شده و نیمه ساخته، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات فروردین ماه سال 1395 به میزبانی تهران برگزار شود.

ارسال نظرات