حجت الاسلام والمسلمین حسین عبدی : دفاع مقدس حادثه بسیار بزرگی بود که ملت سلحشور ایران آن را به عنوان یک دوره ی تاریخی درخشان ثبت کردند
کد خبر: ۸۵۷۴۰۲۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج: حجت الاسلام والمسلمین حسین عبدی با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به این مطلب که ذکر مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس موجب حفظ قدرت دفاعی ایران اسلامی شده است گفت: در این دوران طلایی وپر افتخار زنان نقش موثری و ارزنده ای را  ایفا کردند .

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان نیمروز افزود :فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است،
ویبیان کرد: حضور زنان مبارز و مجاهد در دفاع مقدس از جمله عناصری بوده است که در دفاع مقدس بسیار دخیل بوده است.

وی افزود: دفاع مقدس، افتخاری است که ما به آن مباهات می‌کنیم و پس از گذشت ۳۰ سال هنوز در گرامی داشت و یاد آن ایام شکیبا هستیم.

عبدی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تصریح کرد: دفاع مقدس حادثه بسیار بزرگی بود که ملت سلحشور ایران آن را به عنوان یک دوره ی تاریخی درخشان ثبت کردند و تا به امروز آن را زنده نگه داشتند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یک حکومت مردم پایه است خاطر نشان کرد: در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی مردم با جان و دل از خاک کشورمان دفاع کردند و دفاع مقدس را تبدیل به نقطه نورانی در تاریخ ایران اسلامی کردند.

ارسال نظرات