فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

روحیه استکبارستیزی مردم ایران از نفوذ دشمنان جلوگیری می کند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: روحیه استکبارستیزی مردم ایران از نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب جلوگیری می کند.
کد خبر: ۸۵۷۴۰۰۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار فتح الله جمیری در اولین همایش تجلیل از مداحان رزمنده و ایثارگر استان بوشهر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت کشته شدن تعدادی از حجاج، اظهار کرد: عربستان سعودی که ادعای ام القرایی اسلامی دارد اما عاجز از مدیریت مراسم معنوی حج است و این بخاطر جاه طلبی و کوته بینی حاکمان آنها می باشد.

جمیری با بیان اینکه ما امروز شاهد قربانی شدن مسلمانان سراسر جهان به دلیل سوء تدبری آنان هستیم، ادامه داد: امروز گروه های جنگ طلب منطقه و داعش تحت حمایت آل سعود به مردم مظلوم یمن، سوریه، عراق و سایر مردم ستمدیده حمله کرده و آنها را به خاک و خون می کشند.

وی با اشاره به اینکه آل سعود اجازه کمک رسانی را نیز از سایر بلاد اسلامی را می گیرد، تاکید کرد: این کشور مسئولیت پذیری در قبال این فاجعه بزرگ ندارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه مادحان نقش بسزایی در ایجاد آمادگی و ارتقاء روحیه نبرد رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس داشتند، گفت: در دوران دفاع مقدس توجه به معنویات یک اصل مهم بود که مداحان رزمنده نقش اساسی در این خصوص داشتند.

جمیری با بیان اینکه بیشتر کشورهای عربی منطقه نظیر عربستان، قطر و کویت در تامین هزینه های جنگ علیه ایران اسلامی نقش آفرینی داشتند، یادآور شد: ابرقدرت های شرق و غرب با پشتیبانی تجهیزاتی و اطلاعاتی از دشمن به دنبال ریشه کنی انقلاب بودند اما با ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام یک وجب خاک خود را هم از دست ندادیم.

وی تاکید کرد: ولایتمداری ذاکرین و مداحان اهل بیت(ع) ما چه در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر از مولفه های مهم این قشر از امت اسلامی است و در این راه تا پای جان ایستاده اند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه آن چیزی که امروز باعث شده تا کشور ما در امنیت باشد همین ولایت فقیه و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است، افزود: روحیه استکبارستیزی مردم ایران از نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب جلوگیری می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات