مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق(ع) بوشهر خبر داد

آموزش تخصصی بیش از 4 هزار مداح بوشهری

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: تا پایان امسال 4هزار و 800 مداح تحت آموزش تخصصی مداحی قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۵۷۴۰۰۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴
به گزارش خبرگزاری از بوشهر، علی پولاد صبح امروز در حاشیه اولین همایش تجلیل از مداحان رزمنده و ایثارگر استان بوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دشمن به دنبال فروپاشی آرمان ها و ارزش های ماست و در این راه بی کار نخواهد نشست و فعالیت های خود را تعطیل نمی کند تا روزی که ما دستمان را به نشانه تسلیم بالا ببریم و ارزش ها و آرمانی های امام خمینی(ره) و خط مقام معظم رهبری که خط مقاومت در برابر استکبار است را کنار بگذاریم.

پولاد با اشاره به نقش تاثیرگذار مداحان در خنثی نمودن تهاجم فرهنگ دشمن ادامه داد: مداحان سربازان خط مقدم جنگ نرم در راستای مقابله با تهاجم های فرهنگی دشمن هستند.

وی عشق مردم به اباعبدالله را بزرگترین سرمایه برای مداحان دانست و گفت:باید نسبت به اشعار و سبک‌هایی که در مجالس عزاداری ارایه می‌دهیم، حساسیت داشته باشیم و از هر شعر و سبکی استفاده نکنیدم.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق(ع) بوشهر به آسیب های موجود در مداحی اشاره کرد و گفت:عدم مطالعه پیش از اجرای برنامه، استفاده از اشعار نامناسب، بزرگ‌نمایی و استفاده از سبک های انحرافی از جمله آسیب‌های موجود در مداحی است.

پولاد از برگزاری همایش مداحان شهید در سال آتی خبر داد و گفت: تا پایان امسال 4هزار و 800 مداح تحت آموزش تخصصی مداحی قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه بهره از وجود مداحان رزمنده و ایثارگر برای همه ما افتخار است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 500 نفر در بسیج مداحان بوشهر آموزش تخصصی دیده اند.

در پایان این مراسم تعدادی از مداحان رزمنده و ایثارگر استان بوشهر تجلیل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات