مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه میامی گفت:همزمان با هفته دفاع مقدس و روز سرباز از 33نفر از سربازان نمونه سپاه ناحیه منیامی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۸۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، اسماعیل گودرزی در مراسم روز سرباز در نمازخانه سپاه ناحیه میامی هدف از برگزاری این مراسم را ارج نهادن به خدمات ارزنده سربازان در عرصه های مختلف دفاعی، امنیتی و سازندگی کشور دانست.

وی افزود:با توجه به تدابير و منويات فرماندهي كل قوا، مقام معظم رهبري و نام‌گذاري يكم مهر و روز دوم از هفته حماسه آفرين دفاع مقدس به نام سرباز، به منظور ارج نهادن به زحمات، فعاليت و كار سربازان كه در غالب م موريت‌ها اين كاركنان وظيفه در كنار كاركنان با جديت و تلاش روزافزون خدمت مي‌كنند ويژه برنامه تجليل از تلاش سربازان برنامه‌ريزي و انجام گرفت.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه میامی همچنین سربازی و حفاظت از مال و ناموس مردم و صیانت از حریم وکیان اسلامی سبب ناامیدی دشمنان از تجاوز به حریم مسلمانان است؛ بنابراین وظیفه همه ماست همانگونه که رزمندگان ایثارگر ما در طول هشت سال مجاهدت فی سبیل الله اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک بدست نامحرمان بیفتد ،نگذاریم دراین عصر پرهیاهو که همه شیاطین برای از پای در آوردن جبهه اسلام هم قسم شده اند این مملکت مورد هجوم دشمنان قرار گیرد.

گودرزی تأکید کرد: سربازان ما باید این مدت سربازی را برای خودشان یک فرصت تلقی کنند، فرصتی که می تواند تمرین صبر در برابر مشکلات باشد .

در پایان این مراسم نیز از 3 نفر از سربازان نمونه سپاه ناحیه میامی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها