معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) تاکید کرد

حماسه سازان دفاع مقدس نباید فراموش شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) در روستای بنه گز تنگستان گفت: حماسه سازان دفاع مقدس سرمایه های ناب انقلاب هستند که نباید در پیچ و خم ایام به دست فراموشی سپرده شوند.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۸۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرهنگ سهراب انبارکی گفت: امروز از وظایف مهم ما تجلیل از حماسه‌سازان دوران پرافتخار دفاع مقدس و جلوگیری از فراموشی آن است و تجلیل از آن بزرگواران، پاسداشت همه ارزش‌های دینی، اسلامی و انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد : هدف ازیادآوری دوران دفاع مقدس ، به یادآوردن نکاتی برای نسل امروز و نسل های فردا است. اینکه ‌ایستادگی در برابرتجاوز را باید به نسل های آتی ایران یادآورشویم که ایرانی همان قدر که مهربان و مسالمت جو است در مقابل حرف زور هم مقاومت وایستادگی می کند و از جان شیرینش هم مایه می گذارد .

انبارکی در تشریح ابعاد دفاع مقدس به عوامل و محورهای اساسی در ایستادگی در برابر تجاوز دشمن اشاره کرد و یادآور شد : فداکاری یکی از مهمترین عواملی بود که در جنگ 8 ساله نقش آفرینی کرد. اینکه نه یک نسل بلکه چند نسل از پیر و جوان در کنار یکدیگر جان خود را تقدیم انقلاب و نظام کنند ، بدون اینکه اجباری در کار بوده باشد با هیچ منطقی سازگار نیست جز اینکه این موضوع به کارآمدی دین و مدیریت دینی در کشور باز می گردد.
وی افزود : ولایت فقیه با مدیریت دینی و با اتکا و توکل بر خداوند متعال توانست جنگ 8 ساله را راهبری نماید .

سرهنگ انبارکی خاطر نشان کرد: امروز با مرور گذشته پر افتخار فرزندان خمینی کبیر برای نسل حاضر و آینده باید دین خود به نظام و انقلاب را ادا کنیم که صد البته در این راستا رزمندگان آن دوران طلایی نقشی بسزا و مهم را ایفا خواهند نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار