خبرهای داغ:
امام جمعه رودیان:

نسل امروز را با تاریخ دفاع مقدس آشنا کنیم

امام جمعه رودیان گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌ سازان کشور باید با وقایع و تاریخ ماندگار هشت سال دفاع مقدس آشنا و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام برای آنان تبیین شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۶۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس معصومی در جمع دانش آموزان واحد پوینده ارشاد شهر رودیان با تبریک هفته دفاع مقدس و اعیاد قربان و غدیر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت به تبلور آن در هشت سال دفاع مقدس بود باید در جامعه ما ترویج و بسط و گسترش پیدا کند تا نسل جوان ما با ایثارها و فداکاری های ملت آشنا شوند.

وی افزود: جنگ نابرابر هشت ساله ما نه برای گرفتن آب و خاک ما انجام شد بلکه برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی و با حمایت ابرقدرت های دنیا از جمله آمریکا و غرب و شوروری بر علیه ما انجام شد.

امام جمعه رودیان خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دنیا که از دو قدرت شرق و غرب تشکیل شده بود شاهد قدرتی جدید با تفکراتی جدید و در مقابل این تفکرات رشد کرد و این سبب شد تا قدرت های استعماری تلاش کنند این انقلاب اسلامی را به هر شکل ممکن نابود کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در عصر جاهلیت مدرن سبب شد تا ملت های در خواب رفته بیدار شوند گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله عراق بر علیه ایران بسیاری از ملت های جهان را بیدار و انقلاب اسلامی به فرموده امام راحل صادر شد و ما امروز نشانه های صدور انقلاب را در منطقه مشاهده می کنیم.

معصومی با اشاره به وظایف دانش آموزان در برهه کنونی تاکید کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌ سازان کشور باید با وقایع و تاریخ ماندگار هشت سال دفاع مقدس آشنا و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام برای آنان تبیین شود.

در این برنامه که فرمانده حوزه بسیج روستایی نجف اشرف، شهردار و شورای اسلامی شهر رودیان حضور داشتند دانش‌آموزان با اجرای سرود هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار